Jump to content
Annons

BU temperature monitor

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Jäla taskmörtar

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Que? 😲 Försöker du göra som DivineCo med obegripliga och taskiga fyllesvammelhelginlägg? 😆

Postat

😏 Jäpp 😄

Jäla taskmörtar där.

Fan är det ingen som vet nåt om tillförlitligheten hos temperature monitor?

Tips folks tips i massor tack för ni vill väl inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan använda den till bättre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det där men sätt er in i situationen att det var nån helt annan som frågade så går det säkert lättare ska ni se.

Postat
😲 Jäpp 😮

Jäla taskmörtar där.

Fan är det ingen som vet nåt om tillförlitligheten hos temperature monitor?

Tips folks tips i massor tack för ni vill väl inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan använda den till bättre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det där men sätt er in i situationen att det var nån helt annan som frågade så går det säkert lättare ska ni se.

Här får du lite tips då:

1)googla efter Speedfan, funkar bra nog för mig.

2)Kolla Sweclockers.com´s forum, finns en hel del tips om temperaturkontroll och datorfrågor generellt där.

Postat

Tack för tips, funkar det på mac? Kan ju kolla själv föresten.

Ha det bra

Postat

Nej det gjorde det inte. Men tack ändå.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.