Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har valt att ha en annan snyggare musikspelare Àn myspace egna pÄ min artistsida, och har aldrig haft nÄgra problem. men nu....har myspace egna musikspelare hoppat fram pÄ sajten och jag kan för min vÀrld inte se hur jag ska ta bort den. har testat med olika koder, men dom tar inte bara bort spelaren utan gör Àven sÄ att en massa annat strular till sig pÄ sajten....

nÄn som vet hur man fÄr bort deras egna musikspelare...?

peterpop

Annons
Postat

SÄvitt jag vet sÄ kan man inte ta bort spelaren. Men du kan ju lÀgga den andra spelaren precis under den vanliga? :rolleyes:

Postat (redigerat)

Finns en enkel kod om du inte har nÄgra andra flashelement pÄ sidan, för annars kommer de ocksÄ försvinna och man mÄste arbeta runt det..

GĂ„ in i din profilredigerare (biography) och skriv:

<style>

object {display:none;}

</style>

Klart! Object betyder bl a flash sÄ allt som Àr flash pÄ sidan försvinner. Har du andra flashgrejer som du vill ha kvar sÄ kan jag hjÀlpa dig med det.

Edit: Oj sÄg nu att du skrev att du hade en annan spelare.. LÀste lite dÄligt. Jag Äterkommer med den koden!

Redigerat av Rabieshund
Postat

OK, tusen tack!!

Jag har som sagt en musikspelare, ett par klipp frÄn youtube och ett bildspel frÄn photobucket...

hÀrligt!

Postat

And here it is.. Denna kod adresserar just spelaren och inte alla objekt. SÀg till om det Àr nÄt problem..

<style>

table table td.text div object {display:none;}

</style>

Postat
Jag har valt att ha en annan snyggare musikspelare Àn myspace egna pÄ min artistsida, och har aldrig haft nÄgra problem. men nu....har myspace egna musikspelare hoppat fram pÄ sajten och jag kan för min vÀrld inte se hur jag ska ta bort den. har testat med olika koder, men dom tar inte bara bort spelaren utan gör Àven sÄ att en massa annat strular till sig pÄ sajten....

nÄn som vet hur man fÄr bort deras egna musikspelare...?

peterpop

Vad har du för snygg spelare? LÀnka till sidan sÄ man fÄr se.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.