D-O-Z Postat 22 juli 2009 Postat 22 juli 2009 Hej Jag hade skaffat en audigy 2 men satte den i datorn sen när jag tryckte på internet så fastnade allt på skärmen och ingenting gick och röra , jag hade installerat drivrutiner men jag vet faktist inte om den funkar jag fick den av en kompis men nu ska jag köpa ett nytt ljudkort och vilket är billigt o lätt vilket föredrar ni ?? edit: Jag vill inte ha kvar min audigy 2 jag vill ha ett nytt
D-O-Z Postat 23 juli 2009 Trådstartare Postat 23 juli 2009 Hur tänker du använda ditt ljudkort? Jag tänker använda den till inspelning på datorn , Till musik
Linus Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Hej Jag hade skaffat en audigy 2 men satte den i datorn sen när jag tryckte på internet så fastnade allt på skärmen och ingenting gick och röra Jag ser inte vad Audigy-kortet har med din datorkrasch att göra. Kraschar datorn alltid när Audigykortet sitter i, och aldrig när kortet är ur datorn? Vilket av följande tänker du göra? Spela in? Spela in akustiska instrument t ex gitarr Spela in elektriska instrument t ex elgitarr Spela in komplexa akustiska instrument t ex stort trumset Spela in elektriska instrument t ex syntar Spela in mjukvarusyntar/program du installerar i datorn? Först därefter kan det sägas vilken kategori av ljudkort du ska titta på.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.