Scarved Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Jaha hejsan nu har jag ocksĂ„ hittat hit!! Eller ja jag gjorde det för ett tag sen men Addic59 tyckte jag skulle skriva en liten presentation om mig sjĂ€lv nu sĂ„ dĂ„ fick jag helt enkelt ta mig i kragen och göra det! đ Jag spelar dĂ„ trummor. Trummor i massvis, sĂ„ gott det gĂ„r! Mitt huvudinstrument sĂ„ att sĂ€ga. Men jag spelar Ă€ven Gitarr, försöker lira lite piano o sĂ„ eller ja. har en midisynth hĂ€r hemma men det Ă€r jag totalt vĂ€rdelös pĂ„! đ Jag spelar Ă€ven med Kenny (addic59) i bandet Aeonic vilket jag skulle tro han har gjort flitigt med reklam för hĂ€r pĂ„ forumet!! Sitter och gör massa egen musik med, ska försöka fĂ„ upp lite hĂ€r som ni kan fĂ„ sĂ„ga đ Men ja det var la en liten presentation om mig!! Hoppas man kommer trivas hĂ€r och att ingen Ă€r allt för dum mot mig!! Ha det gött och rocka pĂ„!! đ
Ken KĂ€ngström Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Ingen kommer va dum mot dig =). DĂ„ fĂ„r dom med mig Ă„ göra đ VĂ€lkommen Rikke för fasen =)
slaptap Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Nope, hĂ€r Ă€r ingen dum. Willkommen ska du vara!!! đ
PzYkBrYt Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Willkommen trumfrĂ€nde! Vi Ă€r snĂ€lla som fĂ„... oftast đ
Scarved Postat 13 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2004 Haha! Tackar sĂ„ hjĂ€rtligt för vĂ€lkomnandet!! Ja det Ă€r ju bra det! SĂ„ man inte blir helt ivĂ€g skrĂ€mmd!! đ
Plus o Minus Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Nope, hĂ€r Ă€r ingen dum. Willkommen ska du vara!!! đ snick snack. ///minus
osiris Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 (redigerat) Absolut vĂ€lkommen! đ Redigerat 13 december 2004 av osiris
Lundin Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 VĂ€lkommen Scarved.... Det finns en hel symfoniorkester med trummisar hĂ€r... đ
Scarved Postat 13 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2004 VĂ€lkommen Scarved.... Det finns en hel symfoniorkester med trummisar hĂ€r... đ hahahahaha đ ja men det vore för jÀÀvla ballt! o sĂ€tta ihop en hel orkester med typ 50 trummisar eller nĂ„tt o bara lira đ
hammagrella Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Tjenare! Din avatar ser lite skraj ut, som den dĂ€r snubben med kastrull pĂ„ huvÂŽet i mumintrollet? SĂ„ illa Ă€r det inte va? (Jaja, med den avataren jag har kanske jag inte ska sĂ€ga nĂ„t đł )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.