Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jaha hejsan nu har jag ocksÄ hittat hit!!

Eller ja jag gjorde det för ett tag sen men Addic59 tyckte jag skulle skriva en liten presentation om mig sjĂ€lv nu sĂ„ dĂ„ fick jag helt enkelt ta mig i kragen och göra det! 🙂

Jag spelar dĂ„ trummor. Trummor i massvis, sĂ„ gott det gĂ„r! Mitt huvudinstrument sĂ„ att sĂ€ga. Men jag spelar Ă€ven Gitarr, försöker lira lite piano o sĂ„ eller ja. har en midisynth hĂ€r hemma men det Ă€r jag totalt vĂ€rdelös pĂ„! 🙂

Jag spelar Àven med Kenny (addic59) i bandet Aeonic vilket jag skulle tro han har gjort flitigt med reklam för hÀr pÄ forumet!!

Sitter och gör massa egen musik med, ska försöka fĂ„ upp lite hĂ€r som ni kan fĂ„ sĂ„ga 🙂

Men ja det var la en liten presentation om mig!! Hoppas man kommer trivas hÀr och att ingen Àr allt för dum mot mig!!

Ha det gött och rocka pĂ„!! 😎

Annons
Postat

Haha! Tackar sÄ hjÀrtligt för vÀlkomnandet!!

Ja det Ă€r ju bra det! SĂ„ man inte blir helt ivĂ€g skrĂ€mmd!! 🙂

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen i Lussetid!! 😉

Postat
VĂ€lkommen Scarved....

Det finns en hel symfoniorkester med trummisar hĂ€r... 😎

hahahahaha 😕

ja men det vore för jÀÀvla ballt! o sĂ€tta ihop en hel orkester med typ 50 trummisar eller nĂ„tt o bara lira 😆

Postat

Tjenare!

Din avatar ser lite skraj ut, som den dÀr snubben med kastrull pÄ huvŽet i mumintrollet? SÄ illa Àr det inte va?

(Jaja, med den avataren jag har kanske jag inte ska sĂ€ga nĂ„t 😳 )

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.