alnori (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 (redigerat) Hej allesammans Jag har haft VOCALOID LEON ett bra tag. funkade bra innan, men var tvungen att ta bort det, för att tillfälligt fria lite utrymme. Nu när jag försöker ominstallera programmet så får jag ett error medelande. typ. B123B3B1-C2A0-47E7-AAAB-D1E2DBE259CB Har ni lösning till detta? programmet är originellt. jag har även kontaktat vocaloid support men har ej fått svar. tacksam för all hjälp jag kan få. moi moi Redigerat 11 december 2004 av alnori
dede Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Tja programmet har ju en mycket knepig registrering via ditt unika nätverkskort. Har du bytt kort, Är nätverket aktivt?
slaptap Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Kan det ligga kvar i registret, tro? Prova ett städprogram och försök installera igen. Men var försiktig... 😕
alnori (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 (redigerat) Tja programmet har ju en mycket knepig registrering via ditt unika nätverkskort.Har du bytt kort, Är nätverket aktivt? Knepigt e just det rätta ordet: Har ej ändrat någonting eller tagit bort någon hårdvara. nätverket är alltid aktivt. har även testat med att kopla ifrån nätverks kortet, men det hjälpte ej. slaptaop jag har rensat i regedit so mycket jag kunde. sökt på. vocaloid leon O tagit bort allt som innehöll dessa ord. Finns det ett annat sätt o rensa på? har jag missat ngt thanx Redigerat 11 december 2004 av alnori
alnori (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 (redigerat) Kan det ligga kvar i registret, tro? Prova ett städprogram och försök installera igen. Men var försiktig... 😕 Städprogarm? var kan jag få tag på det? Är det gratis? tack 😱 Redigerat 11 december 2004 av alnori
alnori (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 "Regcleaner" är gratis.Googla! Tack Skall pova med det. Annars får jag väll formatera HDn:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.