Fidden Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Ska man verkligen våga sig ut på en cykel som man skruvat ihop själv? 😕
Gote Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Tja, jag hade nog litat mer på mig själv än på nån annan...
Fidden Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Tja, jag hade nog litat mer på mig själv än på nån annan... men det känns bättre att kunna skylla ifrån sig när man sitter där i diket med styret i handen, sadeln i rectum och resten av cykeln i ån...
Gote Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 men det känns bättre att kunna skylla ifrån sig när man sitter där i diket med styret i handen, sadeln i rectum och resten av cykeln i ån... Jojo, men det ena utesluter ju inte det andra! 😉
Gote Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Vad jag är glad att jag inte heter Goatsee... 😉
Fidden Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 nu har jag varit ute och provat, funkade finfint. Bromsinställningarna funkade perfa och växlarna behövde jag inte ens pilla på. Fabriksinställningar rocks 😉 eller ja alltså, jag växlade ju, men behövde inte fiddla runt med inställningarna.
Fidden Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 hmm, "fiddla runt" är typ svengelska på "Fiddle around" va? Det är inget uttryck som finns på riktigt i svenskan va? Synd isåfall, tar på mig att börja sprida uttrycket tror jag. Känns lämpligt.
SadamJR Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 nu har jag varit ute och provat, funkade finfint. Bromsinställningarna funkade perfa och växlarna behövde jag inte ens pilla på. Fabriksinställningar rocks 😄 eller ja alltså, jag växlade ju, men behövde inte fiddla runt med inställningarna. Fidden behövde inte Fiddla.
Gote Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 hmm, "fiddla runt" är typ svengelska på "Fiddle around" va? Det är inget uttryck som finns på riktigt i svenskan va? Synd isåfall, tar på mig att börja sprida uttrycket tror jag. Känns lämpligt. Ja, det uttrycket borde definitivt finnas. Med stort F.
Micke H Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Att Fiddla, det låter som att tafsa på Fidden.
Recommended Posts