brille Postat 29 maj 2009 Dela Postat 29 maj 2009 Håller på att göra en låt där jag använder en plugg som kallas: DSK Brass. Den låter fin fint. Men när jag ska exportera en mp3-fil av låten så försvinner Brass-ljuden. När jag sedan tar upp FL för att lyssna om ljudet finns kvar där, så låter inte Brass-ljuden där heller. Jag klickar upp DSK Brass-plugin men då kommer en ruta om som säger: "Access Violation at adress 0492304904 (orkar inte skriva alla siffror) in module 'AF_chorus.sep. Read of Adress 08034204." HJÄLP?! Vad ska jag göra? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 29 maj 2009 Dela Postat 29 maj 2009 Kan vara en bugg i vstn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 29 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2009 Kan vara en bugg i vstn. Ok, ja det är inte omöjligt. Hela datorn laggade fast och jag var tvungen att gå in i aktivitetshanteraren och stänga ner FL processorn. Fan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 30 maj 2009 Dela Postat 30 maj 2009 (redigerat) Prova installera om pluggen, alternativt om du har en annan dator att prova på Redigerat 30 maj 2009 av Lonian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 30 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 30 maj 2009 Prova installera om pluggen, alternativt om du har en annan dator att prova på Ok 🙂. Skall provas 😉! Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 16 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2009 (redigerat) Meddelar i efterhand att problemet var att jag hade igång två stycken "DSK-brass" samtidigt. Det gjorde så att de laggade :S. Kör hädanefter med endast EN styck igång 😆. Redigerat 16 juni 2009 av brille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.