Fredrikmo Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Min gamle far behöver ett enkelt notationsprogram. Jag har inte lyckats få honom att förstå mitt Finale eller dess konkurrent Sibelius (alldeles för många funktioner och inställningsmöjligheter och takterna håller själv reda på not-/pausvärden, vilket han tycker hindrar honom). Förr hade han en Mac med MusicTime. Nu har han pc och behöver ett motsvarande program; enkelt med få funktioner skall det vara, alltså. Någon som har tips på ett dylikt?
Håkan Ekberg Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Vet inte om det här passar: NoteWorthy Composer Tycker att det är rätt lätt att jobba i. MVH Håkan
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Och adressen är: www.ntworthy.com Kanonprogram med bäst tänkbara support. 🙂
Fredrikmo Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 Det verkar vara precis, exakt vad han vill ha! Tack skall ni ha 😉
Fredrikmo Postat 10 december 2004 Trådstartare Postat 10 december 2004 Fantastiskt! Kanonbra. Pappa är jättenöjd. Och bara 300 spänn! Otroligt. Stort tack för hjälpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.