Jump to content
Annons

Inspelning av trummor


Effin

Recommended Posts

Kanske passar detta inlägg bättre bland annonser, i sådana fall får första bästa mod gärna flytta ämnet.

Men hur som helst.

Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspårsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi står utan möjligheten att spela in schyssta trummor (då datortrummor är helt uteslutet).

Vad jag därför undrar är ifall det finns någon här på forumet av stockholmskt ursprung som känner sig manad att åta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skäligt, pris?

Kan lämpligtvis langa ett PM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...
Kanske passar detta inlägg bättre bland annonser, i sådana fall får första bästa mod gärna flytta ämnet.

Men hur som helst.

Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspårsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi står utan möjligheten att spela in schyssta trummor (då datortrummor är helt uteslutet).

Vad jag därför undrar är ifall det finns någon här på forumet av stockholmskt ursprung som känner sig manad att åta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skäligt, pris?

Kan lämpligtvis langa ett PM.

visst ! hör av er på maagnas@hotmail.com

MVH/Magnus Frid

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...