Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

VAAAAAR...

Hittar jag den kompletta lÄten i JUST DEN version...

Jag vet vem som skrev originalet men jag Àr ute efter

tvavsnittets version...

Redigerat av Twilight_Zound
Annons
Postat

Bear McCreary har gjort BSG-versionen.

Först tĂ€nkte jag att jag skulle kolla dĂ€r hemma i kvĂ€ll om det stod nĂ„got om det i extramaterialet pĂ„ skivorna (trĂ„kigt nog fĂ„r man vĂ€nta Ă€nda tills i juni pĂ„ release av sĂ€song 4... 🙂 ), men sedan kom jag pĂ„ att Wikipedia har svar pĂ„ det mesta: http://en.wikipedia.org/wiki/All_Along_the_Watchtower 🙂

Postat (redigerat)

Mmm. Har oxÄ den infon...Men kan inte hitta lÄten komplett.

Jag har tittat via Megavideo...SĂ„ NU ÄR DET SLUT....

SÄÄÄÄÄÄ trÄkigt...

Redigerat av Twilight_Zound
Postat

Det kÀnns trÄkigt att serien tog slut. Jag tror aldrig jag blivit sÄ fast i en serie som jag blev i denna. De sista sÀsongerna höll vÀl inte riktigt samma klass som de första men de var fortfarande vÀldigt bra.

Jag tycker ocksÄ att Bear McCrearys musik Àr helt fantastisk. Soundtrack-skivorna har gÄtt varma hÀr hemma ett bra tag nu. Inspirerande.

Postat
  Stolle sa:
Det kÀnns trÄkigt att serien tog slut. Jag tror aldrig jag blivit sÄ fast i en serie som jag blev i denna. De sista sÀsongerna höll vÀl inte riktigt samma klass som de första men de var fortfarande vÀldigt bra.

Jag tycker ocksÄ att Bear McCrearys musik Àr helt fantastisk. Soundtrack-skivorna har gÄtt varma hÀr hemma ett bra tag nu. Inspirerande.

BSG Ă€r tveklöst en av de bĂ€sta SF-serier som har gjorts. 😄

Jag tycker att sĂ€song 1 var helt sanslöst bra, men att sĂ€song 2 gick lite mer pĂ„ rutin och innehöll lite för mycket upprepningar, medan sĂ€song 3 kom upp i samma klass som sĂ€song 1 igen. VĂ€ntar som sagt otĂ„ligt pĂ„ att sĂ€song 4 slĂ€pps pĂ„ DVD... 😄

Postat

Om jag förstÄtt det rÀtt sÄ kommer Caprica filmen redan nu i April medan serien inte kommer förrÀn nÀsta Är. Till höst kommer ju dock Battlestar Galactica-filmen "The Plan" som utspelar sig innan första avsnittet i serien och visar skeendet frÄn Cylonernas sida.

Postat

Shitless....FÄr spana mer seriöst sci-fi.com...

Verkar ha missat en del...

Tittar förövrigt pÄ just SciFi.com med hjÀlp av ultrasurf (U94)...

Alternativt Surf the channel.com

Battlestar Galactica

FÄr jag sÀkert pisk bara för det...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.