TheHitman Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 (redigerat) Hur kopierar man automation i Logic ? Tänkte om man vill köra volym ändring och vill ha den exakt lika dan senare i låten. Redigerat 13 mars 2009 av TheHitman
danielssondesign Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 say what? Inte för att jag kan svaret. Men vad han menar är väl inte så svårt att förstå?
Becker Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 Automation select tool, välj automationen du vill kopiera, Command+C, ställ dig där du vill ha volymändringen, Command+V
TheHitman Postat 13 mars 2009 Trådstartare Postat 13 mars 2009 Automation select tool, välj automationen du vill kopiera, Command+C, ställ dig där du vill ha volymändringen, Command+V Automation select tool var hittar du den ? Har lyckas att markera automationen så den ändrar färg men kopierar jag den och försöker klistra in den längre bort funkar det inte ??? Vad ska jag göra ?
Becker Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 (redigerat) Automation select tool var hittar du den ? Har lyckas att markera automationen så den ändrar färg men kopierar jag den och försöker klistra in den längre bort funkar det inte ??? Vad ska jag göra ? Select tool hittar du om du trycker escape. Automationspunkterna ska ändra färg om du lyckas markera dom. Testa att hålla in alt och flytta automationen manuellt när du markerat automationen, det ska gå att kopiera så oxå om ja minns rätt. Edit: Automation select tool finns antingen över eller under automation curve tool i samma meny. Redigerat 13 mars 2009 av Becker
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.