Jump to content
Annons

World of Warcraft


Tokas

Recommended Posts

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

nä, men jag tänkte ge mig in i det där piratspelet som släpps snart. Uppföljare av Sid Meier till det gamla Pirates Gold

Link to comment
Dela på andra sajter

nä, men jag tänkte ge mig in i det där piratspelet som släpps snart. Uppföljare av Sid Meier till det gamla Pirates Gold

Uppföljaren till Pirates! Gold spelade jag senast igår.

Ett riktigt bra spel. :rolleyes:

Fast man kanske inte ska kalla det uppföljare, utan mer förnyelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, ska det vara online ska det vara gamla hederliga Space Merchant. Inte vackert, men roligt och i mitt fall tämligen mycket nostalgi. Dessutom helt gratis.

Space Merchant

Handla lite för att finansiera vidare handlande eller krigande eller vad du känner för. Testa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju en såpass gammal dator att de flesta nyare spel inte funkar. World of WarCraft verkar däremot va ganska så snällt, så det är ju ändå möjligt...

När jag tänker efter så var det grymt länge sedan jag spelade WarCraft eller StarCraft också, de spelen är riktigt grymma. Har däremot aldrig kört online, tänkte testa en gång men orkade inte sätta mig in i vad som krävdes...

Spelar hellre på min GameCube, för då kan sambon surfa eller göra musik medans jag spelar, vilket resulterar i mindre gnäll... 😏

Längtar nåt in i vassen till att StarCraft:Ghost släpps... Verkar bli hur läckert som helst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Space Merchant.. Är det som typ Utopia, fast i rymden?

Alltså att allting är textbaserat. Eller vad man ska kalla det. 😱

Nej. allt är inte textbaserat. Men det är ju inte vackert direkt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ska spela wow när jag ahr tid.. spelat betan med och ska beta-testa för europa nu..

fast som sagt.. det är helt livsfarligt.. Spelade daoc tidigare.. när jag märkte att jag totalt hade tunt 100 days play (alltså 100*24 timmer) då kändes det lite som man kunde gjort nåt vettigare.

Å andra sidan var man ju bland top10 på servern...

Fast så jävla kul e det inte... speciellt inte när man inte har flickvän hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har precis börjat köra everquest 2, mycket beroendeframkallande och så grymt mycket bättre än första. WoW har jag inte testat, men jag tyckte det verkade väl "cartoony" för min del och jag är ju eq-fanatiker sen tre år tillbaka så det fick bli eq2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Oj, vad jag önskar mig en bättre dator just nu! 😆

Warcraft serien har alltid tillhört mina favoriter.

För tillfället får jag nöja mig med GTA San Andreas till PS2 och ett omspelande av Zelda Ocarina of Time till Gamecube. Fast det är inte så dumt det heller. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...