DjWoozie (oregistrerad) Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Tjena! Jag vill ha in mina sparade .flp 8 filer som jag får när jag sparar det i fl 8 att gå in i FL 7 . Jag får bara felmeddelande och programmet hänger sig 🙂 Vet nån hur man kan undgå detta? 🙂
djstyler Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 kan tyvärr inte hjälpa, bara berätta mina egna erfarenheter jag kan öppnade dock kan jag inte använda sånt jag inte har i sjuan men åttan
DjWoozie (oregistrerad) Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 kan tyvärr inte hjälpa, bara berätta mina egna erfarenheter jag kan öppnade dock kan jag inte använda sånt jag inte har i sjuan men åttan joo jag kan också använda de jag har i sjuan i åttan.. dåligt att det inte går att gör tvärtom :/
base10 Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Och jag som trodde att alla FL versioner sedan 4 var fungerade bra med varandra. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.