Frengers Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 NÄn som hÄller med om att Muse Àr ett förjÀvla skönt band? sÄ jÀvla bra!!! kan inte sluta lyssna pÄ dom....
android Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Jappz, agreed! Riktigt grymma live dessutom! SĂ„ngaren Ă€r sjukt duktig bĂ„de pĂ„ piano och gitarr, och de andra tvĂ„ var ocksĂ„ riktigt bra! Och jag glömmer aldrig recensionen efter gigget "Vansinne Muse!"... Bara att hĂ„lla med!! đ
Frengers Postat 26 november 2004 TrĂ„dstartare Postat 26 november 2004 Jappz, agreed! Riktigt grymma live dessutom! SĂ„ngaren Ă€r sjukt duktig bĂ„de pĂ„ piano och gitarr, och de andra tvĂ„ var ocksĂ„ riktigt bra! Och jag glömmer aldrig recensionen efter gigget "Vansinne Muse!"... Bara att hĂ„lla med!! đČ tĂ€nkte skaffa deras DVD Hullabaloo....men det blev aldrig av...har lyssnat pĂ„ skivan med samma namn i stĂ€lllet....vet inte riktigt vad det Ă€r pĂ„ DVDn, Ă€r det massa B-sides och sĂ„nt som det Ă€r pĂ„ skivan dĂ€r ocksĂ„ eller? eller bara Paris-konserten? eller nĂ„t annat...har inte sett den i affĂ€ren nĂ„ngĂ„ng.....men skulle gĂ€rna Ă€ga den!!
Tokas Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Jag gillar dem inte alls. Absolut inte min stil. đ
Guldapa Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Origin of symmetry Àr en fantastisk skiva. Ett otroligt bra "driv".
Jocke Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Origin of symmetry Àr en fantastisk skiva. Ett otroligt bra "driv". Ansluter mig till hyllningskören. Det Àr den bÀsta plattan.
Frengers Postat 26 november 2004 TrĂ„dstartare Postat 26 november 2004 Origin of symmetry Ă€r en fantastisk skiva. Ett otroligt bra "driv". Ansluter mig till hyllningskören. Det Ă€r den bĂ€sta plattan. hĂ„ller nog med. Fasst det Ă€r svĂ„rt att sĂ€ga vilken som Ă€r bĂ€st, alla Ă€r bĂ€st đ BĂ€sta lĂ„ten dĂ„?? svĂ„rare....
Einar Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Ja JA Ja! BLISS!!! đ Har inte trĂ€ffat mĂ„nga andra som fattar hur saaaaaaatans grym den lĂ„ten Ă€r... Har ni sett videon? Herrejesuskrist
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.