Umemagnus Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 Hejsan. För dom som tänker åka till USA gäller nya regler från igår (12/1 -09) Man måste söka inresetillstånd senast 72 timmar före avgången. Läs här (Aftonbladet).
Demonproducenten Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring?
slejnard Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring? Jag såg den reklamen igår och undrar precis samma sak. Kan ju inte finnas så många skäggprydda nyckelharpsspelare? Rolig reklam! 😉
Umemagnus Postat 13 januari 2009 Trådstartare Postat 13 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring? Jag såg den reklamen igår och undrar precis samma sak. Kan ju inte finnas så många skäggprydda nyckelharpsspelare? Rolig reklam! 😉 Haha, ja, det stämmer bra det.
Zyan Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring? Jag såg den reklamen igår och undrar precis samma sak. Kan ju inte finnas så många skäggprydda nyckelharpsspelare? Rolig reklam! 😎 Haha, ja, det stämmer bra det. Jag tyckte han var lik, men nyckelharpaspelandet fick mig att tveka. Trodde du var bättre 😉
Umemagnus Postat 13 januari 2009 Trådstartare Postat 13 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring? Jag såg den reklamen igår och undrar precis samma sak. Kan ju inte finnas så många skäggprydda nyckelharpsspelare? Rolig reklam! 😄 Haha, ja, det stämmer bra det. Jag tyckte han var lik, men nyckelharpaspelandet fick mig att tveka. Trodde du var bättre 😆 😛 Ja, det känns som om 5 år av CSN-lån på KMH var i onödan... haha
Demonproducenten Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 på tal om nåt helt annat är det du som är med i nån reklamsnutt för adressändring? Jag såg den reklamen igår och undrar precis samma sak. Kan ju inte finnas så många skäggprydda nyckelharpsspelare? Rolig reklam! 😄 Haha, ja, det stämmer bra det. Jag tyckte han var lik, men nyckelharpaspelandet fick mig att tveka. Trodde du var bättre 😕 😛 Ja, det känns som om 5 år av CSN-lån på KMH var i onödan... haha jamen du gnisslar ju på ett bra sätt! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.