woland Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 hej hej! Jag Ă€r dĂ„ en liten finlandssvensk pojke som spelar trumpet och gitarr. Ăr 25 vĂ„rar gammal och gillar mysiga hemmakvĂ€llar med mycket dist och blĂ„a toner (dom dĂ€r som gör ont i örat, för en del). Mitt motto hĂ€r i livet Ă€r Ă€lska musik, men hata ditt ljudkort..iafl om du har ett M- audiophile 24/96.. nĂ€, men seriöst..hĂ„ller pĂ„ Ă„ leker en hel del med cubase sx2 för tillfĂ€llet. dels för de faktiskt e rĂ€tt kul, men framför allt p g a avsaknad av en kĂ€rnfamilj att dela glĂ€djen med..alltsĂ„ ett band eller flera, menar jag..
djonas Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Hello! đ HĂ€rligt med lite blĂ„s! đ Sa du distade trumpeter dessutom....kan det bli bĂ€ttre?! đđ Hoppas du diggar detta eminenta forum. Ciao!
brojd Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 VĂ€lkommen hit! (Ăr inte blues nĂ„gonting man börjar med nĂ€r man blivit gammal, skĂ€ggig och skaffat ölmage?) đ
Ken KĂ€ngström Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 mmmm blues. Finns det nĂ„got finare? (förutom döds-metall dĂ„) đ
Neko Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 mmmm blues. Finns det nĂ„got finare? (förutom döds-metall dĂ„) đ Din Stalker? Ohne Zuschlag Ă€r fin den.
HĂ„kan Ekberg Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Hej och vĂ€lkommen! HĂ„kan (ölkagge och skĂ€gg har kommit med Ă„ren - blues började jag med för ca 20 Ă„r sen đ )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.