drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Synd att jag bara har blajsång på. Hade varit kul att spela upp nåt. Får ta mig i kragen och skriva ett rudiment till text så jag spela upp låten.
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Vilket gött gitarrljud jag fick till nu.... ah!
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 (redigerat) Hmm, skulle fan dräpa för en pizza nu alltså. Har precis dratt i mig en sallad med: Varma rödbetor, gröna linser, en god olivilja och saft av en halv citron. Sedan har jag strött över knaperstekta små baconbitar och kvibilleädelost... Salladen fick sällskap ned av 2 glas rött. Ahh. Redigerat 3 januari 2009 av drloop
Pico Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Hmm, skulle fan dräpa för en pizza nu alltså. Har precis dratt i mig en sallad med: Varma rödbetor, gröna linser, en god olivilja och saft av en halv citron. Sedan har jag strött över knaperstekta små baconbitar och kvibilleädelost... Salladen fick sällskap ned av 2 glas rött. Ahh. Jag vet inte varför, men jag blev ju inte direkt mindre hungrig nu... 🙂
Neosus Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Och vad är olivilja? Blomma? 🙂 ..fast nu ska ja eta mat! 🙂
Neosus Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 jag är inte så spotifyfrälst. Jag har inte ens kollat in skiten... 🙂 Det har jag gjort! ..numera lyssnar jag bara på skiten! Fatta så jäkla rolig jag är 🙂
Emulator Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Vilket gött gitarrljud jag fick till nu.... ah! 4 blir det någe dm-esque ? jag skulle ju få leka med lies nån gång juh! 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Vilket gött gitarrljud jag fick till nu.... ah! 4 blir det någe dm-esque ? jag skulle ju få leka med lies nån gång juh! 🙂 Mmm, kanske lite DM... hehe
Emulator Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 lite dm är aldrig fel. Sitter precis och lyssnar på Gahans soloprojekt, "Kingdom" är låten för stsunden. når nästan upp i fornstora dagar.
Emulator Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Jag är hemma i uppsala nu. ja me. har byggt studion lite halvklar och provlyssnat 🥰
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Det är så gott att kunna sitta bra... Själv är jag omgiven av en massa böcker och segel som dämpar kanon! (På vintern, på sommaren är alla segelgrejer borta så då ekar det mer....) När tror du att du blir helt klar Emu?
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Glömde säga att det ser stiligt ut!
Pazo Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 läckert! Dit får man ju ta sig ett besök nån gång" 🥰
Emulator Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 ja, helt klar vet jag inte, men det vore sönt att ha 95% färdigt i januari-februari. Fast, man kan ju anta att så fort det går att använda så blir förändringstakten lite lägre 🥰 Kul att det ser trevligt ut! välkommen på kaffe dårå pazo. Och ni andra 😆
Fidden Postat 3 januari 2009 Trådstartare Postat 3 januari 2009 vi får boka in hela OT-gänget och sjunga in OT-anthem
debatt Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Härligt när man tömmer papperskorgen och man får helt plötsligt 47 gb ledigt istället för 43. 😛 max jag nånsin haft i Papperskorgen är 113 kb!!
Emulator Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 vi får boka in hela OT-gänget och sjunga in OT-anthem nån spinoff av retur i såfall ?
drloop (oregistrerad) Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Tack för att du påminde mig! Nu skall jag korka upp en italienare och se hockey! Tack!
Neosus Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Nope, frugan tog tvn igen... MÄH!! Be henne vänligen att lämna tillbax den.. på stört. koka fika! 😛
Recommended Posts