Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vi hÄller pÄ just nu som jag har skrivigt i min förra trÄd att bygga upp vÄra webbplats. Dock har vi fÄtt allt för mycket att göra vid sidan om webbplatsen sÄ det kommer dröja ett tag innan den officiella webbplatsen Àr uppe.

Men för att i alla fall fÄ igÄng webbplatsen sÄ har jag lagt upp en forum nu. Som ni sjÀlvklart ska besöka =). Dock kanske det inte finns sÄ mycket mat nyttigt just nu men det kommer det vill jag lova.. Har en del artiklar pÄ datorn som jag ska lÀgga upp under veckan.

Om ni skulle vilja pÄverka eller skriva för oss kan ni ocksÄ göra den frÄn webbplatsen.

http://www.reason.nu

Redigerat av rhythmical
Annons
Postat

Inte sÄ mycket att ha Ànn. Ni fÄr nog göra ett litet ryck för att komma förbi studio om det skall finnas nÄgon anledning att besöka eran webbsida.

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Vad har ni som inte finns hÀr?

Postat

Äh sluta tjafsa nattis, klart du ska gĂ„ med! 😛

Postat

Äh sluta tjafsa nattis, klart du ska gĂ„ med! 😛

Ok, gjort.

Ses dÀr.

Postat
Ok, gjort.

Ses dÀr.

Wurrrd!

Eller inte:

Reason.nu

För nÀrvarande Àr sidan Àr under hÄrd kreativ process och vi berÀknar att den ska var klar om -152 dagar.

VÀlkommen Äter !

😉

Postat (redigerat)

Yes det ska bli mer Àn ett forum. Vi Àr som sagt inte nÄgot företag som vill tjÀna nÄgra pengar pÄ det hÀr. Vi gör allt pÄ vÄran fritid, dÀrför ta det mesta mer tid Àn annars skulle ha gjort.

Tanken med hemsidan Àr att det ska finnas nÄgot för alla reason anvÀndare, oberoende om man Àr nybörjare eller proffs.

För att detta ska bli sÄ bra som möjligt vill jag gÀrna att ni sÀger vad ni Àr behov av. SÄ ska vi göra vÄrt bÀsta för att fixa fram det. Detta kan ni göra pÄ vÄr webbplats under rubriken "Va med och pÄverka".

"Reason.nu

För nÀrvarande Àr sidan Àr under hÄrd kreativ process och vi berÀknar att den ska var klar om -152 dagar.

VÀlkommen Äter !"

Som ni ser har webbplatsen lÀnge sÄtt utan nÄgon anvÀndning vilket jag ville Àndra pÄ. DÀrför la jag upp forumet för i alla fÄ igÄng webbplatsen.

Jag ser gÀrna fler som hjÀlper till med webbplatsen med t.ex artiklar och guider.

SÄ om ni Àr intresserad skicka ett mail till mig eller anmÀla ditt intresse pÄ hemsidan.

Redigerat av rhythmical
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.