Jump to content
Annons

Svarta och svennar som avatarer


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)

Varför togs mitt inlägg bort? Tolkades den som ett påhopp eller vad? Jag undrade bara varför du är en neger på din avatar men inte på din profilbild. Jag undrar ju bara hur du ser ut egentligen. Jag är inte rasist! 😉

Jag ser nu att den frågan som jag ställde flyttats till offtopic och att en annan svarat åt dig! 🙂

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Varför togs mitt inlägg bort? Tolkades den som ett påhopp eller vad? Jag undrade bara varför du är en neger på din avatar men inte på din profilbild.

No offence till neger men du kanske kan anväda ordet mörkhyad ex. Känns lite finare, sunt förnuft.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför togs mitt inlägg bort? Tolkades den som ett påhopp eller vad? Jag undrade bara varför du är en neger på din avatar men inte på din profilbild. Jag undrar ju bara hur du ser ut egentligen. Jag är inte rasist! 😎

Jag ser nu att den frågan som jag ställde flyttats till offtopic och att en annan svarat åt dig! :rolleyes:

Det är ju inte vilken n-ger som helst på bilden, om man kan sin musik! 🙂

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, vad svarar man på det? Jag ville ha en avatar med en riktigt cool snubbe, som dessutom råkar ha den förmodligen grymmaste sångrösten genom tiderna. 😄

Analog freak, den huvudsakliga anledningen till att ditt inlägg raderades var nog att allmänintresset inte var särskilt högt. Sen klingade det ärligt talat lite märkligt också...

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Hm, vad svarar man på det? Jag ville ha en avatar med en riktigt cool snubbe, som dessutom råkar ha den förmodligen grymmaste sångrösten genom tiderna. 🙂

Analog freak, den huvudsakliga anledningen till att ditt inlägg raderades var nog att allmänintresset inte var särskilt högt. Sen klingade det ärligt talat lite märkligt också...

/Mats

Jag har alltid bara sett din avatar och tyckt att du ser så cool ut... har aldrig tänkt på att det var Barry White... Så när jag besökte din profil så blev jag lite besviken när jag såg att du är svenne. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, vad svarar man på det? Jag ville ha en avatar med en riktigt cool snubbe, som dessutom råkar ha den förmodligen grymmaste sångrösten genom tiderna. 🙂

Analog freak, den huvudsakliga anledningen till att ditt inlägg raderades var nog att allmänintresset inte var särskilt högt. Sen klingade det ärligt talat lite märkligt också...

/Mats

Jag har alltid bara sett din avatar och tyckt att du ser så cool ut... har aldrig tänkt på att det var Barry White... Så när jag besökte din profil så blev jag lite besviken när jag såg att du är svenne. 🙂

Tala är Guld, och tiga är Silver - eller var det tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

"En svenne"?! Du har precis lyckats rasera hela min image... förstår du hur mycket jobb jag har lagt på att bygga upp den? 😏

Hm, vad svarar man på det? Jag ville ha en avatar med en riktigt cool snubbe, som dessutom råkar ha den förmodligen grymmaste sångrösten genom tiderna. 🙂

Analog freak, den huvudsakliga anledningen till att ditt inlägg raderades var nog att allmänintresset inte var särskilt högt. Sen klingade det ärligt talat lite märkligt också...

/Mats

Jag har alltid bara sett din avatar och tyckt att du ser så cool ut... har aldrig tänkt på att det var Barry White... Så när jag besökte din profil så blev jag lite besviken när jag såg att du är svenne. 😏

Redigerat av Mats_S
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
"En svenne"?! Du har precis lyckats rasera hela min image... förstår du hur mycket jobb jag har lagt på att bygga upp den? 😉

😆 Såja.. det finns ju coola svennisar också ju... titta på mig... 😏

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför togs mitt inlägg bort? Tolkades den som ett påhopp eller vad? Jag undrade bara varför du är en neger på din avatar men inte på din profilbild.

No offence till neger men du kanske kan anväda ordet mörkhyad ex. Känns lite finare, sunt förnuft.

Lapparna kallar alla utsocknes för "neger" eller "muselman".

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...