debatt Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Hur kommer det sig att min spelare i MySpace försvunnit frĂ„n och till. Men nĂ€r jag gick in lite senare sĂ„ fanns den dĂ€r plötsligt, men dĂ„ kunde man inte trycka paus och sedan började den spela upp allt dubbelt med eko. Helskumt. Vad beror det pĂ„? đ
slejnard Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Jag kollade in din myspace och lyssnade utan problem. Schysst blues đ Du har kanske inte insallerat active x kontrollen som krĂ€vs. Eller hade du mĂ„nne tvĂ„ flikar som spelade samma, en sk dubbning đ ;) . Myspace spelaren laddar förövrigt ganska segt tycker jag. SĂ„ inĂ„t h-e med reklam.
MrBluesman Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Jag har haft samma problem. Ăr nog myspace som Ă€r buggigt. Kanske i kombination med Firefox...? Ă tminstone sĂ„ upplever jag ganska mycket buggar och skit med Firefox. Det var bĂ€st av weblĂ€sarna början tyckte (och tycker) jag, sen har det bara funkat sĂ€mre och sĂ€mre med varje uppdatering. -Ăr ju lite som ett dĂ„ligt skĂ€mt...
slejnard Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Jag kör Ă„xĂ„ med FF och den funkar till det mesta. Se bara till att du har rĂ€tt tillĂ€gg. Ăr nog som du sĂ€ger att myspace i sig börjar vara segt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.