Natchi Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Hej alla jag är ny här och jag har fått virus och efter att jag tog bort virusen så gick min hårdisk också bort hur kan man installera tillbaka hårdisken? kan man ens installera in den igen?
Gäst Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 (redigerat) Jag tror man kan få sin hårdisk hos frisören. Men en hårddisk kan man kanske fixa på annat vis. Redigerat 6 december 2008 av Gäst
Gäst Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Men hur kan det bara ha försvunnit? Testa att koppla ut och in den igen kanske. Man kan ju inte installera en hdd eller :S?
Natchi Postat 6 december 2008 Trådstartare Postat 6 december 2008 Men hur kan man installera den igen ?
Natchi Postat 6 december 2008 Trådstartare Postat 6 december 2008 funkade inte kan någon ett sett så att den funkar snälla skriv in
Gäst Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Hittar du hdd om du försöker boota från den? Testa fall du kan finna den med Partitionmagic fall du kan se den då?
Natchi Postat 6 december 2008 Trådstartare Postat 6 december 2008 Om man laddar ner Partitionmagic demo kommer de att funka?
Gäst Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Testa. Alltså du kanske kan hitta hd genom den. Om inte så vete fan. Men testa. Skriv hur det gick sedan.
Natchi Postat 6 december 2008 Trådstartare Postat 6 december 2008 förlåt men jag mena att jag inte kan hitta cd-romen i (den här datorn ) kan jag hitta den med magic saken? , hur?
Dingbats Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Är det en intern eller extern hårddisk? Hur gammal är den?
Natchi Postat 7 december 2008 Trådstartare Postat 7 december 2008 Fixade felet , tack ändå , den är ny 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.