Hallbino Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 Hej, jag undrar om det finns någon som vet nån låt som handlar om att hata/ogilla julen. Ska göra ett radioprogram i skolan och behöver hjälp att hitta en sådan låt. Gärna en svensk låt, men Engelska kan också funka. Tack på förhand 😄 MVH The H man 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 Den enda svenska jag kommer på på rak arm är Anders F Rönnblom - Det är inte snön som faller. Fast det kanske inte är vad du letar efter. Annars finns ju alltid: Eric Idle - Fuck Christmas 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 Just det. Magnus Lindberg - Snön den faller vit är ju trevlig med. (hittade ingen länk till låten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
barrf Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 Svider lite att skriva detta, men Blink 182 - I wont be home for christmas (tror jag det heter). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 Ho Ho Fucking Ho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 (redigerat) anal cunt har gjort en låt om tomten. den heter typ santa claus you fucking cunt eller något liknande... Redigerat 2 december 2008 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hallbino Postat 2 december 2008 Trådstartare Dela Postat 2 december 2008 Men jag kan ju inte spela sånna låtar i radion 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.