Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Hej och vÀlkommen.

Vore trevligt om du kunde berÀtta lite mer om dig......

Prexis..det Àr vÀl det man gör under medlemspresentationer

😉

VÀlkommen hit ÀndÄ

Redigerat av demoniqus
Postat
Hej och vÀlkommen.

Vore trevligt om du kunde berÀtta lite mer om dig......

Prexis..det Àr vÀl det man gör under medlemspresentationer

😉

VÀlkommen hit ÀndÄ

Ja inte lite korkat av mig.

Va ute och smygsurfade pĂ„ jobbet och hade lite dĂ„lig med tid,för att hitta pĂ„ en dĂ„lig ursĂ€kt 🙂

Jag Àr en Gitarrist frÄn VÀxjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.

Har pysslat rÀtt mycket med inspelning via bÄde gamla portor,rullbandare och pÄ senare tid datorer.

Postat
Va ute och smygsurfade pĂ„ jobbet och hade lite dĂ„lig med tid,för att hitta pĂ„ en dĂ„lig ursĂ€kt đŸ˜Č

..HĂ€r behövs inga ursĂ€kter.. 😆

Det finns mycket folk hÀr som Àr frÄn vÀxjö med omnejd förresten... o jag har en hel drös med slÀktingar dÀr..

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Mycket vĂ€lkommen!! ( Fan va' bra svenska de blev), inte! 😼

Postat (redigerat)
Jag Àr en Gitarrist frÄn VÀxjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.

Har pysslat rÀtt mycket med inspelning via bÄde gamla portor,rullbandare och pÄ senare tid datorer.

VĂ€lkommen!!!

SĂ„ trevligt med mer folk frĂ„n denna trevlig stad mitt i SmĂ„lands djupa skogar... 🙂

Hoppas du hittar vad du behöver hÀr!

EDIT: Mycket snygg hemsida för bandet! 🙂

Redigerat av insolitus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.