Violent work of art Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Hejsan alla.Verkar vara ett trevligt forum med mycket rolig och nyttig läsning.Kommer att behövas
Lindh Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Hej och välkommen. Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig......
Lundin Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 (edited) Hej och välkommen.Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig...... Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer 😉 Välkommen hit ändå Edited November 16, 2004 by demoniqus
Violent work of art Posted November 16, 2004 Author Posted November 16, 2004 Hej och välkommen.Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig...... Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer 😉 Välkommen hit ändå Ja inte lite korkat av mig. Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 🙂 Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art. Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer.
android Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Hallåj och välkommen! Ser fram emot aggressiva bidrag i demo-avdelningen... 😉
Lundin Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 😲 ..Här behövs inga ursäkter.. 😆 Det finns mycket folk här som är från växjö med omnejd förresten... o jag har en hel drös med släktingar där..
hammagrella Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Välkommen. Industrimetal, hoogachacka!! ☺️
Guest Stinkey Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Mycket välkommen!! ( Fan va' bra svenska de blev), inte! 😮
insolitus Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 (edited) Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer. Välkommen!!! Så trevligt med mer folk från denna trevlig stad mitt i Smålands djupa skogar... 🙂 Hoppas du hittar vad du behöver här! EDIT: Mycket snygg hemsida för bandet! 🙂 Edited November 17, 2004 by insolitus
Recommended Posts