musicomper Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Hejsan allihop jag har ett dunder problem med min usb synth..Jag har en radium 61 och har ett fenomen problem (den funkar som den ska i 15 secunder sedan tappar den kontakten. jag har provat allt från att byta usb portar till drivrutiner. Det blev så här efter jag bytt moder kort i datorn..tidigare har den funkat gallant Nån som vet nåt av det här phenomenet
basshole Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Jag har inte en ening egentligen men har du en strömadapter till Radiumen eller tar du ström ifrån USB-porten?
musicomper Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 jag har en ström adapter har haft det i 4 år och det har alltid funkat det vart så här sen jag bytte moder kortet.... det känns som det skulle kunna krocka med nåt 😛
slejnard Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Stackare. Skit i musiken en stund å utbringa en skål!!! Ström kommer från vatten/sol/kärnkraft. Struntpratar
musicomper Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 Lustigkurre bara för att du har kul och dricker öl...här sitter jag i ren förtvivlan
basshole Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Det kan vara pci relaterat. Kolla vilka enheter som delar irq med din USB-port. Högerklicka på "Den här datorn/Egenskaper/Maskinvara/Enhetshanteraren/Visa/Resurser efter typ". Det kan kanske vara läge att flytta runt de PCI-kort du har installerade. Annars kan det tyvärr helt enkelt vara så att ditt nya moderkort är sopigt på att hantera ditt keyboard. Eller möjligen att din strömförsörjning inte räcker till.
musicomper Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 ok jag ska prova detjag återkommer....tack tackar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.