Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HEj på er

Som ny bliven mac ägare så ha jag installerat mina musikprogram. Men nu när jag ska testa Guitar Rig 3 s går det inte att välja mitt ljudkort under inställningar....

I PC var det bara till att avaktivera ljudkortet så fungerade det.....Hur gör man i mac?

MVH

Ante

Annons
Postat

Om du vill använda GR självständigt; dvs inte med en DAW så måste du först slå på ditt externa ljudkort i Ljud/Midi inställningar (ligger i Verktygsprogrammappen).

Postat
Om du vill använda GR självständigt; dvs inte med en DAW så måste du först slå på ditt externa ljudkort i Ljud/Midi inställningar (ligger i Verktygsprogrammappen).

Var är verktygsmappen.....ny mac ägare...... 😆

Postat

Var är verktygsmappen.....ny mac ägare...... 😆

Hittade mappen.....men det funkar fortfarannde inte...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.