Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.. alla!

Jag Àr en kvinna och 29 Är i Stockholm. Jag Àr sÄngerska/lÄtskriverska.

🙂

Gör min egen musik med producent och försöker lÀra mig prodda sjÀlv. Kan plinka pÄ Pianot och Guran.

Joinar för att jag gillar att frÄga en massa och sÀga vad jag tycker. Men mycket ocksÄ för att det finna mÄnga som jag hÀr inne, som Àlskar musik helt enkelt. Jag gillar det!

Tack.

/glens

Annons
Postat

SÄ lite sÄ.

Har du nĂ„gon musik uppe som man kan fĂ„ lyssna pĂ„? 🙂

Postat (redigerat)
  Soundborn sa:
SÄ lite sÄ.

Har du nĂ„gon musik uppe som man kan fĂ„ lyssna pĂ„? 😼

Hej igen. Jo jag har en myspace. har inte riktigt klurat ut hur man lÀgger fixar allt Ànnu! :-) Det kommer nog snart.

Ni kan gĂ„ in till min space sĂ„ lĂ€nge: 😼

Minaya - Musiken - Drömmarna

Redigerat av Glens
Postat (redigerat)

Hej! VĂ€lkommen. Kul! Riktigt sjyssta lĂ„tar. Jag kollade din Myspace. Min favorit var Dina vackraste ord. NĂ€stan sĂ„ man blir lite tĂ„rögd 😳

Du har vĂ€ldigt bra röst! Hoppas du hittar information och inspiration pĂ„ det hĂ€r forumet! 😛

Ossian

Redigerat av Ozzian
Postat (redigerat)

Tycker det Ă€r skitkul med tjejer som gör sig hörda med, och inte bara faller in i 'snygga tjejer med kraftfull röst som lyder under regissör-liknande producenter' - rollen. VĂ€lkommen 😳

Redigerat av Opus99
drloop (oregistrerad)
Postat

Hej och vÀlkommen!

Du har grymt bra röst.

Musiken passar din röst mycket bra.

Kul att du sjunger pÄ svenska ocksÄ.

Lycka nu till med dina inspelningar. Och hoppas du fÄr den hjÀlp du behöver hÀr.

Postat (redigerat)
  Glens sa:
Jag Àr sÄngerska/lÄtskriverska.

LĂ„tskriverska? 😳 Nytt ord mĂ„hĂ€nda? 😛 Riktigt schysst musik o produktion, och vĂ€ldigt bra röst dessutom. Bra jobbat o lycka till i framtiden.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
friend (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej och vÀlkommen till forumet. post-18214-1224450125.gif

post-18214-1224450230.gif

Redigerat av friend
Postat

VĂ€lkommen hit!

Hur hittade du forumet? LÀser du tidningen? "Googlade" du runt? NÄgon du kÀnner som berÀttade?

Alltid kul att veta 🙂

Christian

Postat

Jag googlade runt pÄ internet hÀr om dagen dÄ jag letade efter insÀndare om Melodifestivalen, och dÄ fick jag upp er suuperlÄnga trÄd.

Den om att det Àr skumt att det alltid Àr samma lÄtskrivare/artister som Àr med nÀstan varje Är. Jag lÀste hela. HÄller sÄ klart med mycket som skrevs. Det Àr skumt att det fortfarande förekommer och ingen redan har ifrÄgasatt.

Sen anmĂ€lde jag mig för jag tyckte ni verkade ganska vettiga! :-) Dels ocksĂ„ för att jag i min vĂ€nskapskrets inte har sĂ„ mĂ„nga musiker att dela funderingar med. Om jag vill frĂ„ga om ett ackord sĂ„ stĂ„r alla som frĂ„getecken.. 🙂

Jag vill helt enkelt kunna dela mina tankar med likasinnade.

Och tack sÄ otroligt mycket för alla varma kommentarer och lyckoönskningar!!

Jag gör det jag Àlskar och vart enda av mina ord och mina toner kommer frÄn hjÀrtat.

Memhis: LĂ„tskriverska Ă€r ett nytt ord. Lite femininum i detta testosteronfyllda forum skadar vĂ€l inte. 😛😉

Opus99: Haha.. Stackars de tjejerna!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.