Jump to content
Annons

Orgelsymfoni med afrorytmer


martinm

Betyg  

5 röster

  1. 1. Betyg

    • 1. suger
      0
    • 2. och...
      1
    • 3. ok
      1
    • 4. trevligt
      1
    • 5. mer...
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Afro organic symphony

ARTIST/GRUPP: martin

GENRE: afrosymfoni

LÅTLÄNGD:3,07 min

KOMPOSITÖR: martin

PRODUCENT: martin

EV. MEDVERKANDE: nä

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 2,9 megabyte

STATUS: Färdig demo

Jag satt och lekte med keyboarden häromdan. Plötsligt uppstod det något symfoniliknande, så jag spelade in det och slängde på lite afrorytmer. Jag tycker det blev rätt så trevligt. Vad tycker du?

martinm

afroorganicsymphony.mp3

Redigerat av martinm
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grymt otajt trumljud i brejken. Jag tycker inte heller det låter så mycket afro över det om jag ska vara ärlig...

Låten hänger inte riktigt ihop i de olika delarna och trumljuden är dåliga och sitter inte ihop med resten. Kanske Lägga på mycket reverb och knuffa bak dom i mixen samt tajta till brejket.

Annars är det skönt ljud i orgeln och stråkarna. Det återstår en hel del arbete att mixa. Själva melodierna funkar, men arra lite mer på brejken så det inte blir så tunt där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svar nepp men jag lyssna på en annan när jag ändå var igång, Had it all som iofs

går lite stolpigt men kalaslåt och sång även om sången behöver plockas fram en aning men eloge ändå till så mycket audiospår.Ett annat trumkomp som rullar på lite bättre vore nice....sorry för att jag skriver om fel låt ....men... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det funkar men som sagts tidigare så håller jag med om att inte låter så mycket afro över det hela. 😄

Annars har du skönt ljud på orgeln framför allt och du använder snygga och enkla ackordproggretioner som tilltalar mig. 🙂

Jag skulle föreslå mer pampig bakgrund till den fina orgeln. 😳

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...