Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej,

Antar att dagen Àr kommen, timman Àr slagen ... eller nÄt .... i alla fall. Hej, hÀr Àr jag. Jag har hÀngt runt hÀr ett tag, lagt upp lite musik, brÄkat lite och hjÀlpt till lite. Men det hÀr hade jag tydligen missat. SÄ hÀr Àr jag. Jag bor i Dalarna och Àr nyinflyttad hÀr sen ett halvÄr tillbaka. HÀr arbetar jag som trumlÀrare och spelar sÄ mycket jag hinner med. Innan dess har jag frilansat som trummis i SkÄne/SmÄland men det var sÄ platt sÄ jag drog norrut. Nu talar jag lÄngsammare, sÀger *shup* istÀllet för ja och har ett halmstrÄ i vÀnster mungipa.

För er teknikintresserade kör jag pÄ tvÄ Shure-mickar genom en Apogee Duet och en macbook. NÀsta köp Àr en akustisk bas och en matta till studion.

Som försenad "hej, hÀr Àr jag"-present till forumet har jag spelat in en MÄngmiljonbudgetvideo dÀr jag framför Paulo Nutinis These Streets. Den finns hÀr:

http://www.youtube.com/watch?v=MWPpc_pjO4g

SÄ hÄll till godo och hoppas att jag kan vara till lite hjÀlp dÄ och dÄ!

/

Mvh Jonnie

Redigerat av Holmberg
Annons
Postat (redigerat)

Tjenamorrs! Fint spelat o vĂ€lkommen. 😎

Jag hade dock vĂ€ntat mig ett galet trumsolo.. 🙂 Hade varit coolare. 😛

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat
  Memphis sa:
Tjenamorrs! Fint spelat o vĂ€lkommen. 🙂

Jag hade dock vĂ€ntat mig ett galet trumsolo.. 🙁 Hade varit coolare. 🙂

Mvh

Memphis

Hehe, vem vet ... jag kanske fĂ„r en flipp och leker Animal i mupparna nĂ„n dag. â˜ș Finns det nĂ„n hĂ€rligare trummis? VĂ€nta nu ... det fanns ett klipp ...

*letar pÄ youtube*

Hittade det! đŸ˜Č Titta och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=erE8WTngaAY

Postat

Vilka klockrena klipp! Och sjysst att det gick sĂ„ snabbt att anpassa dig till dalarna. Du har verkligen bra uttryck och röst nĂ€r du sjunger. Bra sĂ€tt att presentera dig pĂ„ ocksĂ„. Ser fram emot fler lĂ„tar frĂ„n dig â˜ș Och det dĂ€r klippet dĂ€r du leker animal i mupparna đŸ˜Č

synes/ Ossian

Postat

Tjena Jonnie!

Tog ett tag innan jag kopplade att det var du đŸ˜Č DethĂ€r Ă€r Henrik/Bob som du gick i gymnasiet med.

Tror aldrig jag hört dig sjunga innan. Men det lĂ„ter bra! Fina hundar du har förresten. Blir avundsjuk â˜ș

Postat (redigerat)

Tack alla för de fina orden. Det Ă€r ju alltid kul med ett ansikte till inlĂ€ggen sĂ„ se det som en utmaning! :-) Ladda webbkameran och spela in vetja! Och har man inte musik som görs bra akustiskt sĂ„ finns ju alltid "playback" tillgĂ€ngligt! 🙂

rainydays sa:
Tjena Jonnie!

Tog ett tag innan jag kopplade att det var du 😎 DethĂ€r Ă€r Henrik/Bob som du gick i gymnasiet med.

Tror aldrig jag hört dig sjunga innan. Men det lĂ„ter bra! Fina hundar du har förresten. Blir avundsjuk 😎

NÀmen Tjena! Det var ett tag sen. Minns jag inte helt fel sÄ fick jag en skymt av dig pÄ möllevÄngsfestivalen i somras. Hoppas allt Àr fint med dig? Hur visste du att jag har hundar förresten? EDIT: Ja, youtube givetvis. De ligger ju pÄ samma konto. hehe ... "storebror ser mig"

(Det Àr vÀldigt musikaliska hundar jag har sÄ det Àr inte det minsta OT. Kolla hÀr pÄ Tookas imitation av Snoop Doggy Doggs Gin & Juice bara:

http://www.youtube.com/watch?v=EOb2L9nP5pk )

Redigerat av Holmberg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.