Holmberg Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 (redigerat) Hej, Antar att dagen Àr kommen, timman Àr slagen ... eller nÄt .... i alla fall. Hej, hÀr Àr jag. Jag har hÀngt runt hÀr ett tag, lagt upp lite musik, brÄkat lite och hjÀlpt till lite. Men det hÀr hade jag tydligen missat. SÄ hÀr Àr jag. Jag bor i Dalarna och Àr nyinflyttad hÀr sen ett halvÄr tillbaka. HÀr arbetar jag som trumlÀrare och spelar sÄ mycket jag hinner med. Innan dess har jag frilansat som trummis i SkÄne/SmÄland men det var sÄ platt sÄ jag drog norrut. Nu talar jag lÄngsammare, sÀger *shup* istÀllet för ja och har ett halmstrÄ i vÀnster mungipa. För er teknikintresserade kör jag pÄ tvÄ Shure-mickar genom en Apogee Duet och en macbook. NÀsta köp Àr en akustisk bas och en matta till studion. Som försenad "hej, hÀr Àr jag"-present till forumet har jag spelat in en MÄngmiljonbudgetvideo dÀr jag framför Paulo Nutinis These Streets. Den finns hÀr: http://www.youtube.com/watch?v=MWPpc_pjO4g SÄ hÄll till godo och hoppas att jag kan vara till lite hjÀlp dÄ och dÄ! / Mvh Jonnie Redigerat 9 oktober 2008 av Holmberg
Memphis Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 (redigerat) Tjenamorrs! Fint spelat o vĂ€lkommen. đ Jag hade dock vĂ€ntat mig ett galet trumsolo.. đ Hade varit coolare. đ Mvh Memphis Redigerat 9 oktober 2008 av Memphis
Holmberg Postat 9 oktober 2008 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2008 Memphis sa: Tjenamorrs! Fint spelat o vĂ€lkommen. đ Jag hade dock vĂ€ntat mig ett galet trumsolo.. đ Hade varit coolare. đ Mvh Memphis Hehe, vem vet ... jag kanske fĂ„r en flipp och leker Animal i mupparna nĂ„n dag. âșïž Finns det nĂ„n hĂ€rligare trummis? VĂ€nta nu ... det fanns ett klipp ... *letar pĂ„ youtube* Hittade det! đČ Titta och njut! http://www.youtube.com/watch?v=erE8WTngaAY
Ozzian Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Vilka klockrena klipp! Och sjysst att det gick sĂ„ snabbt att anpassa dig till dalarna. Du har verkligen bra uttryck och röst nĂ€r du sjunger. Bra sĂ€tt att presentera dig pĂ„ ocksĂ„. Ser fram emot fler lĂ„tar frĂ„n dig âșïž Och det dĂ€r klippet dĂ€r du leker animal i mupparna đČ synes/ Ossian
slejnard Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Hej o vĂ€lkommen! SĂ„ jĂ€kla cool presentation, verkar som att det gĂ„r att göra allting med www nuförtiden. đČ Riktigt jĂ€kla musikalisk Ă€r du! slĂ€nger upp alla tummar jag har!
rainydays Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Tjena Jonnie! Tog ett tag innan jag kopplade att det var du đČ DethĂ€r Ă€r Henrik/Bob som du gick i gymnasiet med. Tror aldrig jag hört dig sjunga innan. Men det lĂ„ter bra! Fina hundar du har förresten. Blir avundsjuk âșïž
Holmberg Postat 10 oktober 2008 TrĂ„dstartare Postat 10 oktober 2008 (redigerat) Tack alla för de fina orden. Det Ă€r ju alltid kul med ett ansikte till inlĂ€ggen sĂ„ se det som en utmaning! :-) Ladda webbkameran och spela in vetja! Och har man inte musik som görs bra akustiskt sĂ„ finns ju alltid "playback" tillgĂ€ngligt! đ rainydays sa: Tjena Jonnie! Tog ett tag innan jag kopplade att det var du đ DethĂ€r Ă€r Henrik/Bob som du gick i gymnasiet med. Tror aldrig jag hört dig sjunga innan. Men det lĂ„ter bra! Fina hundar du har förresten. Blir avundsjuk đ NĂ€men Tjena! Det var ett tag sen. Minns jag inte helt fel sĂ„ fick jag en skymt av dig pĂ„ möllevĂ„ngsfestivalen i somras. Hoppas allt Ă€r fint med dig? Hur visste du att jag har hundar förresten? EDIT: Ja, youtube givetvis. De ligger ju pĂ„ samma konto. hehe ... "storebror ser mig" (Det Ă€r vĂ€ldigt musikaliska hundar jag har sĂ„ det Ă€r inte det minsta OT. Kolla hĂ€r pĂ„ Tookas imitation av Snoop Doggy Doggs Gin & Juice bara: http://www.youtube.com/watch?v=EOb2L9nP5pk ) Redigerat 10 oktober 2008 av Holmberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.