clabbe Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 hej, jag öppnar en ny aux stereo track och lägger in reason där. spelar upp och så allt funkar förutom att jag inte kan ändra tempot. beatet är helt otakt och den spelar upp 120 bpm. försöker ändra men så fort jag trycker på play återgår den till 120. varför är det så?
J.Westling Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 For att reason ar slavat till PT. Andra tempot i PT sa foljer reason med. MVH
clabbe Postat 8 oktober 2008 Trådstartare Postat 8 oktober 2008 For att reason ar slavat till PT. Andra tempot i PT sa foljer reason med. MVH försökte där också men den ville inte 😱
slejnard Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 I Cubase kan du växla klicket mellan fixed/nåt annat. Borde var samma i reason. Har haft samma problem.
ColdBlooded Postat 11 oktober 2008 Postat 11 oktober 2008 For att reason ar slavat till PT. Andra tempot i PT sa foljer reason med. MVH Jooooooooooo 😄 http://www.doingitwrong.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.