perchi Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 jag lägger till en ljudfel så ni får höra felet själva. kan det bara vara sladden från min pedal till datorn? låter ju som det är nåt jädrar glapp någonstans men det är ändå regelbundet.. hmm jag tackar för hjälpsamma svar! vad_är_fel.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 (redigerat) ?Que? Det vanliga jordbrummet, och så vidare....? Hör inget fel, grymma licks. Fast i mono då. Vänster kanal. Redigerat 25 september 2008 av Sleap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 En CRT-bildskärm som stör. En lysrörsarmatur. Vanliga källor till förstret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 (redigerat) En CRT-bildskärm som stör.En lysrörsarmatur. Vanliga källor till förstret. På pricken. Sen kan det ju vara så att monitorljudet går in i gitarrmickarna.Blir ett uns fasfel. Redigerat 25 september 2008 av Sleap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 25 september 2008 Trådstartare Dela Postat 25 september 2008 (redigerat) alltså inte det vanliga brummet:) det är jag van vid.. Jag menar det låter nästan som om det hackar ljudet med nån sekunds mellanrum? man har det mest i slutet hörde jag nu Redigerat 25 september 2008 av perchi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Opus99 Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 (redigerat) Man kan notera att det verkar försvinna till stor del när volymen ökar. Det får mig att tro på ett problem som har med utrustningen utanför datorn att göra. Ett magnetfält hade nog alstrat en mer konsistent störning. Redigerat 25 september 2008 av Opus99 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 alltså inte det vanliga brummet:) det är jag van vid.. Jag menar det låter nästan som om det hackar ljudet med nån sekunds mellanrum? man har det mest i slutet hörde jag nu Hör inget hackande,.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 25 september 2008 Trådstartare Dela Postat 25 september 2008 shieet.. vad konstigt.. jag har det när jag har "monitorn" på i cubase när jag spelar in det och även när jag lyssnar på det i mp3 format ! aja, där ser man. tack för er tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.