perrock Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 (redigerat) har besÀmt mej för att skaffa dubel pedal. behöver en ganska mjuk inte för hÄrd,har tÀnkt mig iron cobra Àr det som har nÄn som erfarenhet av den? Redigerat 16 september 2008 av perrock
Flippe Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Söker sjĂ€lv en ny dubbelpedal. Funderar pĂ„ en Iron dĂ„ en sĂ„n har bra instĂ€llningsmöjligheter đ
perrock Postat 23 september 2008 TrĂ„dstartare Postat 23 september 2008 thx good i didn't know that đ
KRStudio Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Jag har en Iron cobra med dom fjÀdrarna under. Jag kan sÀga att det Àr extremt gött att spela pÄ den. Klockrena instÀllnings möjligheter med hjÀlp av fjÀdrarna. SÄ har du 3995kr eller vad den nu kostar sÄ köp en direkt. Du kommer INTE att Ängra dig. PS: Köpte in en till studion ocksÄ. //KR Studio / Stoffe
GĂ€st Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Jepp kan bara sĂ€ga det samma. Har en iron cobra och den Ă€r svin bra, (har ej fjĂ€drar under). Du har massa instĂ€llningsmöjligheter! Köp ingen budget, inte nĂ€r det gĂ€ller dubbelpedal. Det gĂ„r inte spela đ. Plus att det Ă€r livskvalite pĂ„ dom, rubusta och rejĂ€la!
Hickenick (oregistrerad) Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Iron Cobras is the shit! Har testat och haft det mesta (inkl DW 9000, Axis, pearl) men ÄtergÄr alltid till mina Cobror.
ronnybengt Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 ...ehhh nÄgon som har DWsdubbel 4000 serie....ANY thoughts????? R
GĂ€st Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Orka med DW. Tama ska det bara rĂ€tt igenom đ!!!
ronnybengt Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Orka med DW. Tama ska det bara rĂ€tt igenom đ!!! vilket bra svar.......tack....tack.....tack IDDE !!!!!! R
Pazo Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 SjĂ€lv har jag en DW 5002thl. Fett skön pedal! KĂ€nner bara att efter alla dessa Ă„r av slitande och anvĂ€ndande att jag behöver olja upp axeln lite bara. đ
hefu Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Jag har tvÄ DW9002 och en 5002AH. Alla mycket bra, och framför allt 9000-pedalerna! GÄr att stÀlla in pÄ hur mÄnga sÀtt som helst, och gÄr i princip inte att slita ut.
Oak Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 NÄn som provat Thomann's Millenium-pedal för 600 kr?
ronnybengt Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Tack för lite mer seriösa svar... ...hmm...inte testat thomanns grejer....DOCK....kÀnd kvalitet Àr ett mÄste pÄ tex axlar...och rörliga delar...gÄr inte att kompromissa med..Billigare grejer brukar haverera efter ett tag...SjÀlv har jag "stampat" sönder x antal singel pedaler... Billigare grejer brukar ha svagare pedalplattor ,gjutningar etc pearl tama yamaha....DW funkar alltid.... R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.