ChrilleO Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 För er som tänkt men inte riktigt vågat. Det gick snabbt och finfina resultat! Detta va den första gitarren jag någonsin ägt, en riktigt skitgitarr med andra ord ☺️ Det fick bli en present till tjejen, färgen är inte min direkta smak.. - Spraylack - Slip-papper - maskeringstejp jag slipade lite slarvigt hela guran, och tejpade för alla "viktigheter". Hängde upp gitarren och satte igång. Jag trodde det skulle bli en katastrof, men kan inte säga annat än att det blev en succé! lackfärgen ska ge en lackad yta, men jag skulle nog tipsa om att måla två ggr, eller lacka dagen efter. En sträng saknas 😉
Hellpig Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Kalas ju! ☺️ Hade inte bangat för att mangla metal med en rosa gitarr. Det är kontrasterna som gör'at! 😉 Hoppas hon blir glad för den!
barrf Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Vafan, musikertjejer ska ju inte ha rosa gitarrer. Jäkla mansgris! 🙂
ChrilleO Postat 15 september 2008 Trådstartare Postat 15 september 2008 haha 🙂 jo för fasen, det kunde bli mer passande för henne 😲
Illustrata Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 (redigerat) Najs du. Kolla in min chockrosa P-bas 😲 Mer metal än så går det inte o bli 🙂 Redigerat 15 september 2008 av Illustrata
Vallhagen Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Kalas ju! 😄 Hade inte bangat för att mangla metal med en rosa gitarr. Been there för bövelen 😆 ... Här är jag med min rosa... Gött jobb hörru Chrille! Kul med lite hemfix. Länge sen jag designade en egen gura.
ChrilleO Postat 17 september 2008 Trådstartare Postat 17 september 2008 Kalas ju! 😛 Hade inte bangat för att mangla metal med en rosa gitarr. Been there för bövelen 🙂 ... Här är jag med min rosa... Gött jobb hörru Chrille! Kul med lite hemfix. Länge sen jag designade en egen gura. Helskön gitarr ju! tack så mycket, alltid kul att göra saker själv
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.