Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare! har tt par marshalltoppar som jag verkligen gillar ljudet i, jag använder oftast typ crunch(ight) ljud eller hur d nu kan stavas men, och så slänger ja på en tube screamer när det är solo dags, men ibland så kan det ju komma en hårdare låt på reportoaren och då skulle jag behöva en distpedal som bara ökar på ljudet (hårdare typ) fast inte förstör mitt goa marshall ljud eller tar bort strängseparationen. utan bibehåller orginalljudet, finns det någon som känner till nån bra?? tycker inte att tubescreamer, ds1,mm. funkar kan kasta ut ett par tusen bara jag får tag på nån bra

Annons
Postat
Du är alltså ute efter en booster om jag förstår dig rätt? Då skulle jag rekommendera Klon Centaur. Den kostar visserligen en del men vill man ha en pedal som inte förstör orginalljudet så är det ett väldigt bra alternativ.

http://www.klon-siberia.com/

ok, tackar ska kolla detta, har du hört talas om nobels booster? e den nåt att ha?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.