Lokoster Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Hej, jag har ett stort problem med z3ta+ och skulle gärna vilja få hjälp. det är så att när jag använder ett visst ljud så sänks volumen ibland automatiskt hur ändrar jag på det ?
base10 Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Hej, jag har ett stort problem med z3ta+ och skulle gärna vilja få hjälp.det är så att när jag använder ett visst ljud så sänks volumen ibland automatiskt hur ändrar jag på det ? Kan bero på mycket, kan du ge exempel på vilket sätt volymen sänks? En gissning kan vara att en av synthens lfo'er höjer och sänker filter cuttoff. 😆
Lokoster Postat 28 augusti 2008 Trådstartare Postat 28 augusti 2008 (redigerat) ljudet går i våger liksom upp ett tag sen ner igen. Vad ska jag göra om det är så att cuttoff:en går upp och ner? Redigerat 28 augusti 2008 av Lokoster
base10 Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 ljudet går i våger liksom upp ett tag sen ner igen. Vad ska jag göra om det är så att cuttoff:en går upp och ner? ta bort all filters cuttoff i lfo 1-6 och dra ner range till det lägsta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.