Wean12 Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Hej! Jag missade presentationen! jag gick direkt till forumet och har fĂ„tt svar för att fortsĂ€tta mitt bygge! Spelat i ganska mĂ„nga olika band som basist, gitarrist och sĂ„ngare. En av dom dĂ€r som lĂ€t alla andra stĂ€lla in ljudet pĂ„ stĂ€rkarn. Har spelat mest rock, blues, metal/hĂ„rdrock Ă€ven ett litet Ă€ventyr med jazzfunk""" Sedan bestĂ€mde jag mig att lĂ€ra mig alla vred och knappar...och började en 4 kanals porta... 5 Ă„r senare Ă€r jag i slutfasen pĂ„ ett studiobygge i en lagerlokal 8m2 studio och 22m2 "liverum". Bor i Holland och har detta som en hobby. Har ett mĂ„l att spela in en cd dĂ€r jag spelar alla instrument, Ă€ven om trummor gĂ„r lite trögt...Lyssnar sjĂ€lv mest pĂ„ 60 och 70-tals just nu...The Who, Led, Hendrix...annars funkar allt. Jag kommer speciellt tillbaka till inspelnings teknik och mixning, dĂ€r jag fortfarande Ă€r superamatör... Hörs/ Anders đ
sixties Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 vÀlkommen, Àr ocksÄ mest inne pÄ 60 och 70 tals musik, det gjordes sÄ otroligt mycket bra dÄ.
rainydays Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Ă€ven ett litet Ă€ventyr med jazzfunk đ VĂ€lkommen Ă€ndĂ„ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.