Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Fick hem nya MM (oops). Det tester Digidesigns nya nÀrfÀltsmonitorer.

Det fick mig att direkt kliva till datorn och skriva detta inlÀgg.

Hur fula fÄr högtalare i den prisklassen egentligen vara?

Över 10.000:- paret och de ser ut som ett par högtalare men fĂ„r med nĂ€r man köper en no name iPodstereo frĂ„n clas olsson.

Var bara tvungen. Kolla sjÀlva...........................http://reviews.audioreview.com/blog/m-audi...-dsm2-monitors/

......... Hmm, har de bytt namn till dotter bolaget? HÀr hetere de M-audio och i tidningen stÄr det bara dugidesign pÄ högtalaren.

Dom kanske kom pÄ att de va för fula för att det skulle stÄ Digidesign och skickar över dem till M-audio istÀllet!

Redigerat av 4Trax
Annons
Postat
  4Trax sa:
Fick hem nya MM (oops). Det tester Digidesigns nya nÀrfÀltsmonitorer.

Det fick mig att direkt kliva till datorn och skriva detta inlÀgg.

Hur fula fÄr högtalare i den prisklassen egentligen vara?

Över 10.000:- paret och de ser ut som ett par högtalare men fĂ„r med nĂ€r man köper en no name iPodstereo frĂ„n clas olsson.

Var bara tvungen. Kolla sjÀlva...........................http://reviews.audioreview.com/blog/m-audi...-dsm2-monitors/

......... Hmm, har de bytt namn till dotter bolaget? HÀr hetere de M-audio och i tidningen stÄr det bara dugidesign pÄ högtalaren.

Dom kanske kom pÄ att de va för fula för att det skulle stÄ Digidesign och skickar över dem till M-audio istÀllet!

DMS Àr ett par M-audio monitorer som Àr utvecklade av m-audio men har hÀmtat en del teknik ifrÄn digidesign. Att det stÄr i mm att det Àr ett par digi monitorer mÄste dÀrmed vara ett feltryck.

Postat

som jag skrev sÄ stÄr det digidesign bak pÄ högtalaren i tidningen.

Konstigt?

Postat
  4Trax sa:
som jag skrev sÄ stÄr det digidesign bak pÄ högtalaren i tidningen.

Konstigt?

Jo det dÀr Àr dÀremot konstigt...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.