Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjabba.

Tänkte kolla om någon har tips på en bra gratis delay plug till Pro Tools?

Får gärna vara att man ställer in delay efter bpm, men går även lika bra med ms.

/Tappo

Annons
Postat

Faktiskt inget direkt! ☺️

Ville bara pröva något nytt för att få testa lite olika saker.

/Tappo

Postat
Faktiskt inget direkt! ☺️

Ville bara pröva något nytt för att få testa lite olika saker.

/Tappo

jag vet vad du menar. Är kul att bara testa nya saker och leka lite. Ett tips som jag brukar göra är att gå in på digidesigns hemsida och bara bläddra bland pluggarna, sedan tar jag hem lite demoversioner och testar. Är rätt roligt 😄 Själv använder jag just det delay som följer med då jag faktiskt aldrig reflekterat över att ha något annat, så jag kan inte komma med tips på andra tyvärr. Om du gör detta så kan jag även tipsa om att testa ett demo av DENNA eq som jag fann låta otroligt bra. Testa demot, jag tror du kommer ha kul med den 🙂

MVH

Anders

Postat

Ja, jag har faktiskt varit där inne och bläddrat en del, dock inte under delays!

Ska nog ta och testa den där EQn. Såg ut att vara väldigt trevligt gränssnitt i den iallafall! 🙂

Tack för svaren Gizmozis.

/Tappo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.