Jump to content
Annons

Tips på 335-kopia


mattiasb (oregistrerad)

Recommended Posts

mattiasb (oregistrerad)

Hej hej, som rubriken säger vill jag ha tips på bra och billiga (ca 2500-4000 kr) 335-kopior.

Bombardera mig med tips! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Enda bra kopia jag känner till är Epiphones men inte för så lite pengar som du önskar.. Känns lite som om du frågar "Bästa RollsRoycekopian under 100 000:-" Vad ska man svara på det??? En begagnad Skoda eller??? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hagström har ju också sina halvakustiska modeller men kolla blocket och vendolin så kanske du kan hitta något.

kollade lite på taranaki guitars i tyskland:

en manta ray guitar för 595 euro på taranaki gutars i tyskland

en torino guitar för 450 Euro + frakt ca 200:- från tyskland

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej, som rubriken säger vill jag ha tips på bra och billiga (ca 2500-4000 kr) 335-kopior.

Bombardera mig med tips! 🙂

Jag har en sprillans ny Epiphone ES-335, till och med lite skyddsplast kvar. Blir din för 3000 spänn. PM:a mig om du är intresserad.

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

mattiasb (oregistrerad)
Enda bra kopia jag känner till är Epiphones men inte för så lite pengar som du önskar.. Känns lite som om du frågar "Bästa RollsRoycekopian under 100 000:-" Vad ska man svara på det??? En begagnad Skoda eller??? 🙂

Skulle nog kunna skrapa ihop till 5000 kr om det är viktigt, och om gitarren verkligen är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda bra kopia jag känner till är Epiphones men inte för så lite pengar som du önskar.. Känns lite som om du frågar "Bästa RollsRoycekopian under 100 000:-" Vad ska man svara på det??? En begagnad Skoda eller??? 🙂

Skulle nog kunna skrapa ihop till 5000 kr om det är viktigt, och om gitarren verkligen är bra.

Jag skulle hålla utkik efter en Orville by Gibson typ 80-90-tal.... Grymt bra gitarr,

Japansk kopia helt i klass med dagens 335:or....

http://cgi.ebay.co.uk/Orville-by-Gibson-ES-335-Sunburst

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade den här på blocket: Dearmond Starfire

Tror ni den kan vara nåt?

har inte testat den men guild gör bra grejer så den kan nog vara hel ok.

kolla recentioner av olika gitarrer på harmonycentral.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...