ErrareHumanumEst Postat 25 juli 2008 Postat 25 juli 2008 Instrument jag spelar: Gitarr (vill lĂ€ra mig trummor bas och klav) har instrumenten sakanar "know-how" ! Musik jag spelar LDBSSPJD (LĂ„ter Det Bra SĂ„ Spelar Jag Det) om jag kan... 8Ă Motto: Jag kom, jag sĂ„g, jag spelade!! Musik jag lyssnar pĂ„ just nu: Jethro Thull - Led zeppelin - Uriah heep... Mark Knopfler - Dream theatre - Ricky Skaggs... haha hehe hihi Demo snart klart.... studio snart klar... meningen med livet SJĂLV-KLART!!! Om jag Ă€r kaxig?! Bara om jag MĂ STE tro pĂ„ mig sjĂ€lv mera Ă€n jag tror pĂ„ mig andra. Men jag Ă€r ödmjuk nog att tro pĂ„ andra lika mycket som jag tror pĂ„ mig sjĂ€lv....... 8Ă = smiley (inget att bry-sig-om, om man inte VILL störa sig pĂ„ den alltsĂ„) FrĂ„gor?
sixties Postat 26 juli 2008 Postat 26 juli 2008 VÀlkommen. Uriah heep Àr ett bra band aldeles för fÄ mÀnniskor lyssnar pÄ.
Cato Postat 26 juli 2008 Postat 26 juli 2008 Hej och vÀlkommen! ...och bra musiksmak hade du ocksÄ...hehe
ErrareHumanumEst Postat 28 juli 2008 TrĂ„dstartare Postat 28 juli 2008 đ oj tack tack đ Fast snart sĂ„ tröttnar ni nog nĂ€r jag börjar komma med alla dumma frĂ„gor, haha. Fast har ni nĂ„gra bra frĂ„gor jag kan stĂ€lla hĂ€r sĂ„ Ă€r jag tacksam för tips 8Ă
Anders F Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Jag vill ocksĂ„ sĂ€ga vĂ€lkommen đ Ska bli kul att höra din demo med tanke pĂ„ din musiksmak! MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.