nilsemil Postat 17 juli 2008 Postat 17 juli 2008 Hej. Jag vill kunna skapa mp3 med högerklick precis som man skapar en zipfil. Tips?
LIIKET Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Om jag har förstått dig rätt så vill du alltså konvertera en .wav till .mp3 med ett högerklick? Prova Acoustica MP3 To Wave Converter. Den använder jag för just det.
nilsemil Postat 18 juli 2008 Trådstartare Postat 18 juli 2008 Jag vill göra mp3 av wav, kan pluggen göra åt båda hållen? Det stod där att den gör wav av mp3.
drloop (oregistrerad) Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Inte högerklick men väl drag och släpp, Lamedropxp http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Au...medropXPd.shtml
LIIKET Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Jag vill göra mp3 av wav, kan pluggen göra åt båda hållen? Det stod där att den gör wav av mp3. Jo, visst konverterar den åt båda hållen. Vad menar du med plugg? Det är en helt fristående windowsapplikation, men jag antar att det bara var ett skrivfel.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.