maart (oregistrerad) Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Koss Porta Pro eller Creative EP-630 beroende på vad man vill ha. Vad du än gör, köp inte några Phillips-lurar!
Assar Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Av de jag testat tycker jag att Koss Porta håller ställningen - om man ser till både ljud, bekvämlighet och hanterbarhet.
Emil Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Om man vill ha inEar-lurar rekomenderar jag D-Jays Kan ju tillägga varför jag gillar dessa. Till skillnad från Beyerdynamics och Sennheisers inEar-lurar som jag också testat en hel del (äger tyvärr ett par Sennheiser 😄 ) är D-Jays inte lika pluffsiga och förstärkta i basen, de har mindre hängmattekaraktär och känns rakare och mer detaljerade i ljudbilden. Påminner mer om större studiolurar i karaktären än de konkurenter jag testat. Dessutom dämpar de bakgrundsljud bra och satt bra i mina öron. Det svåra med alla lurar av den här typen är att man sällan får testa dem innan köp, trots att de är väldigt individuellt hur bra de sitter i ens egna öron.
drloop (oregistrerad) Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Sennheiser PX-100 är inte så dumma heller. Jag har både Koss Sporta Pro och luren ovan. Föredrar Px-100... men det är dagshumör på vilken jag väljer.
The_CyBorg Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Koss Porta Pro eller om man vill ha inear: Philips SHE9700. Någon skrev tidigare i tråden att man ska undvika Philips-lurar, men jag håller inte med - inte med de jag har iaf...
KillwithSkill Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Har själv dom här: http://www.sennheiserusa.com/newsite/produ...?transid=500939 Små smidiga och så slipper man se ut som en alien månbas alfa med koss hockeyhjälm, tandställning!
maart (oregistrerad) Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Koss Porta Pro eller om man vill ha inear: Philips SHE9700.Någon skrev tidigare i tråden att man ska undvika Philips-lurar, men jag håller inte med - inte med de jag har iaf... jag har iofs bara provat Philips SHE8500 och SHN2500 och ingen av dem kommer i närheten av Creative EP-630. Riktigt riktigt tråkigt ljud, och dessutom sitter de inte kvar i mina öron vilket EP-630 gör.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.