GĂ€st Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hej! GĂ„ gĂ€rna in och kolla pĂ„ denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slĂ„ igenom som Ă„rets sommarplĂ„ga? đ Tack pĂ„ förhand! /Robin
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hej! GĂ„ gĂ€rna in och kolla pĂ„ denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slĂ„ igenom som Ă„rets sommarplĂ„ga? đ Tack pĂ„ förhand! /Robin SĂ„ snedvriden som den kommersiella musiken Ă€r idag sĂ„ skulle jag ju inte bli förvĂ„nad om den dĂ€r skulle synas i media...
KaptenKresh Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 (redigerat) Handlingen berör mig inte sĂ€rskilt mycket, + att den Ă€r lite vĂ€l uttjatad i sommarplĂ„ga-genren. đ Annars funkar vĂ€l lĂ„ten đ Skönast blir den om man loopar vid 2.03 typ.. Ma-ma-ma-ma-ma... Redigerat 2 juli 2008 av KaptenKresh
EmKay Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Hej! GĂ„ gĂ€rna in och kolla pĂ„ denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slĂ„ igenom som Ă„rets sommarplĂ„ga? đ Tack pĂ„ förhand! /Robin Det tror jag inte men jag tyckte den va lite charmig faktiskt.
Bebopkeys Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 Bra lÄt och trevliga harmonier. Tyckte videon var kul ocksÄ:-) Jag tycker att det kÀnns skönt att höra lite "dialekt" i sÄngen ocksÄ istÀllet för alla "perfekta" lÄtar som gÄr i etern. Det skÀnker lite Àkthet Ät lÄten. /Janne
Pesek Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 För sent ute för att bli en sommarplÄga. Den hade tyvÀrr inte hit potential denna lÄt. DansvÀnlig ok, men inget som sÀtter sig i skallen. Melodierna Àr lite trÄkiga, inte glada. I övrigt en rolig produktion, men Basshunter, Kobojsarna mm, det Àr redan gjort. Hitta ett unikt sound för dig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.