Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hejsan.

Har ett litet problem med cubase, det Àr nÀr jag ska lÀgga till en effekt pÄ tex. Gitarren, sÄ om jag tar delay pÄ den och trycker in vad jag ska ha och sÄ och trycker pÄ peview för att höra hur det lÄter sÄ kommer ett felmeddelande upp.

I Felmeddelandet stÄr det:

A serious problem has occured: Please try to save your project under another name and then restart Cubasesx3.exe. If this problem persist please contact Steinberg Technical Support with a description of what you do to create this problem, and the created file C:\Program\Steinberg\Cubase SX3\Cubasesx3.LOG.

Detta hÀnder nÀr jag anvÀnder alla plug ins, hÀnde ocksÄ nÀr jag stÀller in olika grejjer i programmet, som tex ljudkort.

Har nyss börjat med att spela in och nyss köpt ljudkort och mick o sÄnt. Ljudkortet Àr Lexicon Omega om det Àr till nÄn hjÀlp. Om jag fortsÀtter o grejjar i programmet efter felmeddelandet sÄ kommer det efter nÄn minut upp att, Cubase kan inte svara, skicka felrapport, skicka inte felrapport.

Är tacksam för alla svar!

/Emil

Annons
Postat

Det Àr vÀl bara att göra som felmeddelandet sÀger och ta kontakt med Steinberg Technical Support ..?

Postat

Tjena!

GÄ till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel dÀr. Sen Àr det fritt fram att maila mig pÄ support@mi7.com sÄ hjÀlper jag gÀrna till.

Postat
Tjena!

GÄ till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel dÀr. Sen Àr det fritt fram att maila mig pÄ support@mi7.com sÄ hjÀlper jag gÀrna till.

okej, ska jag göra, tack sÄ mycket!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.