Emsangel Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 hejsan. Har ett litet problem med cubase, det Ă€r nĂ€r jag ska lĂ€gga till en effekt pĂ„ tex. Gitarren, sĂ„ om jag tar delay pĂ„ den och trycker in vad jag ska ha och sĂ„ och trycker pĂ„ peview för att höra hur det lĂ„ter sĂ„ kommer ett felmeddelande upp. I Felmeddelandet stĂ„r det: A serious problem has occured: Please try to save your project under another name and then restart Cubasesx3.exe. If this problem persist please contact Steinberg Technical Support with a description of what you do to create this problem, and the created file C:\Program\Steinberg\Cubase SX3\Cubasesx3.LOG. Detta hĂ€nder nĂ€r jag anvĂ€nder alla plug ins, hĂ€nde ocksĂ„ nĂ€r jag stĂ€ller in olika grejjer i programmet, som tex ljudkort. Har nyss börjat med att spela in och nyss köpt ljudkort och mick o sĂ„nt. Ljudkortet Ă€r Lexicon Omega om det Ă€r till nĂ„n hjĂ€lp. Om jag fortsĂ€tter o grejjar i programmet efter felmeddelandet sĂ„ kommer det efter nĂ„n minut upp att, Cubase kan inte svara, skicka felrapport, skicka inte felrapport. Ăr tacksam för alla svar! /Emil
Flebbo Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 Det Àr vÀl bara att göra som felmeddelandet sÀger och ta kontakt med Steinberg Technical Support ..?
spectacell Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 Tjena! GÄ till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel dÀr. Sen Àr det fritt fram att maila mig pÄ support@mi7.com sÄ hjÀlper jag gÀrna till.
Emsangel Postat 16 juni 2008 TrÄdstartare Postat 16 juni 2008 Tjena! GÄ till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel dÀr. Sen Àr det fritt fram att maila mig pÄ support@mi7.com sÄ hjÀlper jag gÀrna till. okej, ska jag göra, tack sÄ mycket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.