Jump to content
Annons

Guthrie Govan

Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Det här är nog en av de gitarrister som imponerat på mig. Fler än jag som lyssnat på

? :rolleyes:
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Det här är nog en av de gitarrister som imponerat på mig. Fler än jag som lyssnat på

Måste erkänna att jag aldrig hört talas om honom tidigare 😉

Postat

Måste erkänna att jag aldrig hört talas om honom tidigare 😉

Hans debutalbum "Erotic Cakes" får man inte missa. Han är underbar! Alla musiker är så snuskigt tajta i sitt spel så man blir mörkrädd. Det är bara att njuta. 😛

Postat

Låten

är ju helt sinnessjukt cool. Lyssna och njut. Fattar inte hur man fixar att spela så där. :rolleyes:
Postat (redigerat)

Helt klart duktig , rent ut av riktigt duktig men ändå var jag inte så värst imponerad.

Man har hört liknande och bättre tidigare.Mattias "IA" Eklundh kör ju lite liknande stil men är mer originell tycker jag.

Redigerat av Piccazzo
Postat (redigerat)
Helt klart duktig , rent ut av riktigt duktig men ändå var jag inte så värst imponerad.

Man har hört liknande och bättre tidigare.Mattias "IA" Eklundh kör ju lite liknande stil men är mer originell tycker jag.

Ok jag ska kolla upp honom. 😉 Tack för tipset! :rolleyes:

Redigerat av Analogfreak
Postat (redigerat)

Jag har avnjutit Govans spel och kunnande i gitarrtidningen Guitar Techniques i några år. En riktigt bra tidning f.ö.

Han inspirerar verkligen med sitt snygga och skickliga spel.

Redigerat av Magpie
DieHard (oregistrerad)
Postat

Nä ingen gitarrist som impar på mig. Räcker inte med att bara vara duktig med bra tekniker. Hört det här så många gånger. Tycker det är för mycket teknik och för lite känsla. :rolleyes:

Postat
Jag har avnjutit Govans spel och kunnande i gitarrtidningen Guitar Techniques i några år. En riktigt bra tidning f.ö.

Han inspirerar verkligen med sin snygga och skickliga spel.

Ja och alla musiker är så otroligt samspelta med varandra. Musiken är konstnärligt skriven. :rolleyes:

Postat

han är grym. hans lektioner i Guitar Techniques brukar vara väldig nyttiga.

Just nu är jag helt såld på Buckethead. Pluggar in "Jordan" (men tyvärr har jag ingen Killswitch...)

Postat
han är grym. hans lektioner i Guitar Techniques brukar vara väldig nyttiga.

Just nu är jag helt såld på Buckethead. Pluggar in "Jordan" (men tyvärr har jag ingen Killswitch...)

Kollar in Buckethead på Youtube... Underbar snubbe... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.