Jump to content
Annons

Logic 8.0.2


Peth

Recommended Posts

Annons
Binke (oregistrerad)

"Copy and paste operations on audio regions create independent regions instead of clones."

JAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen.. fiffan vad det var störigt.

"Opening Logic under Mac OS X v10.5 Leopard is now much faster."

är ju oxå trevligt...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Copy and paste operations on audio regions create independent regions instead of clones."

JAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen.. fiffan vad det var störigt.

"Opening Logic under Mac OS X v10.5 Leopard is now much faster."

är ju oxå trevligt...

Fan vad jag har längtat efter den funktionen! Så grymt skönt att slippa alla omvägar nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Copy and paste operations on audio regions create independent regions instead of clones."

JAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen.. fiffan vad det var störigt.

"Opening Logic under Mac OS X v10.5 Leopard is now much faster."

är ju oxå trevligt...

Fan vad jag har längtat efter den funktionen! Så grymt skönt att slippa alla omvägar nu.

Nu är jag en riktig sur gris men jag bara mååååste... Ständigt mässande om hur obehindrat man jobbar med allt som Apple spottar ur sig. Och givetvis är det mindre buggar och mer optimerat men det vet vi ju varför det är så (Färre system att skriva/optimera för). Men det fascinerar mig att se att man som Mac användare ser med partiska ögon, blint accepterar och håller käften om det är något som inte är bra. Iofs ett bra sätt att "lura" in fler till sin arme :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Copy and paste operations on audio regions create independent regions instead of clones."

JAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen.. fiffan vad det var störigt.

"Opening Logic under Mac OS X v10.5 Leopard is now much faster."

är ju oxå trevligt...

Fan vad jag har längtat efter den funktionen! Så grymt skönt att slippa alla omvägar nu.

Nu är jag en riktig sur gris men jag bara mååååste... Ständigt mässande om hur obehindrat man jobbar med allt som Apple spottar ur sig. Och givetvis är det mindre buggar och mer optimerat men det vet vi ju varför det är så (Färre system att skriva/optimera för). Men det fascinerar mig att se att man som Mac användare ser med partiska ögon, blint accepterar och håller käften om det är något som inte är bra. Iofs ett bra sätt att "lura" in fler till sin arme 😛

ta det i rätt tråd istället:

https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;hl=2007/2008

Link to comment
Dela på andra sajter

"Copy and paste operations on audio regions create independent regions instead of clones."

JAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen.. fiffan vad det var störigt.

"Opening Logic under Mac OS X v10.5 Leopard is now much faster."

är ju oxå trevligt...

Fan vad jag har längtat efter den funktionen! Så grymt skönt att slippa alla omvägar nu.

Nu är jag en riktig sur gris men jag bara mååååste... Ständigt mässande om hur obehindrat man jobbar med allt som Apple spottar ur sig. Och givetvis är det mindre buggar och mer optimerat men det vet vi ju varför det är så (Färre system att skriva/optimera för). Men det fascinerar mig att se att man som Mac användare ser med partiska ögon, blint accepterar och håller käften om det är något som inte är bra. Iofs ett bra sätt att "lura" in fler till sin arme 😛

Du tror alltså att folk med Logic använder det bara på grund av Apple, det löjligaste jag hört. Visst programmet är inte perfekt men jag har använt både Pro Tools och Cubase och för mitt arbetssätt är Logic utan tvekan i en klass för sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...