Lilleman Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid pĂ„ forumet... đ Dom flesta inlĂ€gg Ă€r nog gjorda pĂ„ det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes Ă€n... 3 500 inlĂ€gg efter eller ... đ
lavrell Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Grattis eller vad man ska sĂ€ga đ Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? đ
IDF Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 (redigerat) grattis.. sjĂ€lv Ă€r man uppe i... 4762 inlĂ€gg.. đ mkt tid har man slösat bort.. đ Redigerat 16 maj 2008 av IDF
Hellpig Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Det Ă€r vĂ€l inte slöseri nĂ€r man lĂ€ser om nĂ„got som man gillar att hĂ„lla pĂ„ med... tycker jag. đ Grattis till de 1000:e. đ
Lilleman Postat 16 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 16 maj 2008 (redigerat) Citat Grattis eller vad man ska sĂ€ga đ Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? đ SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... âșïžđđ Precis, men jag har dragit ner rĂ€tt mycket pĂ„ forumtiden, lĂ€ser ganska fĂ„ trĂ„dar (tycker standarden pĂ„ trĂ„darna har gĂ„tt ner... đ ) Citat grattis.. sjĂ€lv Ă€r man uppe i... 4762 inlĂ€gg.. mkt tid har man slösat bort.. Ja, va ska man sĂ€ja... DĂ€r Ă€r jag ju inte... NĂ€sta nivĂ„ Ă€r vĂ€l 1500... Fru och 2 barn tar ju sin tid... Citat Det Ă€r vĂ€l inte slöseri nĂ€r man lĂ€ser om nĂ„got som man gillar att hĂ„lla pĂ„ med... tycker jag. Grattis till de 1000:e. Tack, nej det Ă€r sĂ„ sant... Faktum Ă€r att man lĂ€st mycket bra och kul pĂ„ forumet genom Ă„ren... Jag tĂ€nker inte minst pĂ„ den gode Florian och hans absorbenter... AbsorbenttrĂ„den Det Ă€r nog den mest sanslösa trĂ„den jag kommer ihĂ„g sen jag började... Men ocksĂ„ mycket bra ideer och konstruktiva tips & lösningar... Det gĂ€ller att lĂ€ra sej att lĂ€sa forumet, det Ă€r nog svĂ„rt för en del "nya" medlemmar... Hej hopp pĂ„ er...! Redigerat 16 maj 2008 av Lilleman
lavrell Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Lilleman sa: Citat Grattis eller vad man ska sĂ€ga âșïž Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... đđđ Precis, men jag har dragit ner rĂ€tt mycket pĂ„ forumtiden, lĂ€ser ganska fĂ„ trĂ„dar (tycker standarden pĂ„ trĂ„darna har gĂ„tt ner... ) JassĂ„? vilken Ă€ra. Vad var det för nĂ„t jag tipsade om? đ
Lilleman Postat 16 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 16 maj 2008 lavrell sa: Lilleman sa: Citat Grattis eller vad man ska sĂ€ga đ Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... đđđ Precis, men jag har dragit ner rĂ€tt mycket pĂ„ forumtiden, lĂ€ser ganska fĂ„ trĂ„dar (tycker standarden pĂ„ trĂ„darna har gĂ„tt ner... ) JassĂ„? vilken Ă€ra. Vad var det för nĂ„t jag tipsade om? đ Nja, om jag inte minns fel sĂ„ var det om ett Mixerbord och Motu 24 O/I (som jag senare köpte till Neotek bordet) Jag upptĂ€ckte att vi var Soundtracs freaks bĂ„da tvĂ„... Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... âșïž
lavrell Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Lilleman sa: Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... đ Ja just det precis, vatten inget annat đ
DieHard (oregistrerad) Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Grattis dĂ„. Har sjĂ€lv en bra bit till mitt tusende inlĂ€gg men i om med den hĂ€r har jag kommit ett steg nĂ€rmare đ
S2L Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Congrats đ Trots att jag varit medlem sĂ„ lĂ€nge sĂ„ har jag inte varit sĂ€rskilt aktiv đ Men, det Ă€r vĂ€l inte försent Ă€n?
Claes Holmerup Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Lilleman sa: Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid pĂ„ forumet... đDom flesta inlĂ€gg Ă€r nog gjorda pĂ„ det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes Ă€n... 3 500 inlĂ€gg efter eller ... âșïž Tillbringat för mycket tid pĂ„ forumet? Ăr det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" pĂ„ sĂ„dant som man tycker Ă€r kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring vĂ€rldens roligaste hobby? Om sisĂ„dĂ€r 9300 inlĂ€gg till sĂ„ Ă€r du i kapp mig - men det gĂ„r fort om man vĂ€l kommer igĂ„ng... nja, fort och fort, men Ă€ndĂ„. đ Grattis i alla fall! đ
Lilleman Postat 19 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 19 maj 2008 lavrell sa: Lilleman sa: Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... đ Ja just det precis, vatten inget annat đ Nja, e du din vana trogen sĂ„ super du ju bort gitarren med jĂ€mna mellanrum och anmĂ€ler den stulen... đ Jag kommer ihĂ„g en sĂ„dan trĂ„d... "- Min Takamine Ă€r stulen" sen lĂ„g den kvar pĂ„ sista giget... En stjĂ€rna i dagboken hos en riktig rocker... đ Citat Grattis dĂ„. Har sjĂ€lv en bra bit till mitt tusende inlĂ€gg men i om med den hĂ€r har jag kommit ett steg nĂ€rmare Absolut... đ Citat Congrats Trots att jag varit medlem sĂ„ lĂ€nge sĂ„ har jag inte varit sĂ€rskilt aktiv Men, det Ă€r vĂ€l inte försent Ă€n? Tack, tack... đ Citat Tillbringat för mycket tid pĂ„ forumet? Ăr det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" pĂ„ sĂ„dant som man tycker Ă€r kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring vĂ€rldens roligaste hobby?Om sisĂ„dĂ€r 9300 inlĂ€gg till sĂ„ Ă€r du i kapp mig - men det gĂ„r fort om man vĂ€l kommer igĂ„ng... nja, fort och fort, men Ă€ndĂ„. Grattis i alla fall! Sanslöst, jag trodde jag tog i med 4 500... Nej du har allt rĂ€tt, har man ett intresse ska man lĂ€gga lite tid pĂ„ det och inte göra det halvhjĂ€rtat... Det finns otroligt mycket bra att lĂ€sa pĂ„ forumet om man vet vad/vem man ska lĂ€sa i vilka frĂ„gor...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.