Jump to content
Annons

Vi släpper skivan för gratis nedladdning!


Glennster

Recommended Posts

Annons

Jo ja.. Låter bra.. Alltså bra mixat.. Bra sound.. Men musiken låter emu.. Allt i moll självmordstankar etc... Fattar nada.. Hur kan nåt så välmixat ha sådana destruktiva tankar.. Lever ni överhuvudtaget ännu???

Som sagt fattar nada.. Juste att ni släppte skivan online i alla fall 😄 alltså bra när det gäller det ljudmässiga.. Men som sagt.. Hur mår ni egentligen??? Lever ni ännu??

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan..

har tankat hem skivan & lyssnar i skrivande stund..

tycker att det låter toppen hitills ligger på prostitute nu.

det känns som att låtarna är lite för långa för min smak, men det kanske ska vara så i den här typen av nusik?

men det kräver iallafall något av mig som lyssnar!

tycker att det låter bra i helhet hitills,kanske lite mycket gitarr matta,det blir ett andrum när det lugna breaket kommer

på transparent disease, men det är bara min egen smak som talar

sedan med intro & lång färdsträcka tills man äntligen kommer fram till sången

så är det synd att verbet på sången låter så trist,hade jag fått bestämma hade jag jobbat på en mer positiv introduktion av rösten..

om du ville ha synpunkter på detaljer..men somsagt tycker det låter bra

och bra framfört av alla inblandade!!

tack för skivan

/Larsson

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker mycket om skivan i synerhet första tre låtarna men även muteness. Bra produktion också med en helhetskännsla som gör att det känns som ett mycket starkt album även om inte jag är någon expert på genren. Väldigt vackert bitvis också.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar nu, är inne på tredje spåret.

Gillar Faceless som fan! 😉

Har dåliga högtalare här på jobbet men det här låter grymt bra! Mycket fin separation på allting i mixen och tyngden ligger precis där den ska. Även sången klingar bra, möjligen någon dB över önskad nivå. Förmodligen inget man tänker på efter ett par lyssningar.

Väldigt starkt klick på baskaggen, men jag tror att det är dessa diskantrika högtalare som färgar.

Tack för skivan! Den här kommer att spinnas både en och annan gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...