Sam99 (oregistrerad) Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Man ska kunna köra ljudet från andra instrument genom Thors filter, vilket låter intressant. Jag kopplar audio out till Thors audio in, och väljer audio input -> filter 1 i routing-sektionen, men hör ingenting. Hur bör jag göra?
Matti Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 (redigerat) Man ska kunna köra ljudet från andra instrument genom Thors filter, vilket låter intressant. Jag kopplar audio out till Thors audio in, och väljer audio input -> filter 1 i routing-sektionen, men hör ingenting. Hur bör jag göra? Du behöver en gate trigger till thor. För mer info, sök på "About using the Audio inputs" i manualen. Vill du köra utan gate kan du bara routa till "Global"-delen till höger. Redigerat 6 maj 2008 av Matti
Linus Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Filter 1 hänger ju på Amp Envelope - och du spelar ju inga toner på Thor. Led in Audio in till Filter 3 istället.
Matti Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 rätt ska vara rätt: linus hann före med den mest hjälpsamma infon, medan jag kollade vidare och redigerade mitt inlägg. såg inte linus svar. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.