Jump to content
Annons

Är inte detta den coolaste mikrofonen?


Mr Keys

Recommended Posts

Annons
Sony C800g är faktiskt en av de bästa mikrofonerna och den är oerhört eftertraktad. Jag skulle döda för att få äga en sån 😆

kan inget annat än att hålla med om dödandet!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet, har läst mkt om den nu på siståne....och visst, hade man kunnat langa upp 40 lax så hade man ju kunnat köpa den, fast jag hade nog köpt lite annat först....och behövt spara 40 lax till för även då kunna köpa lite annat först..........men sen kanske...... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry - men jag tycker att det där utedasset på baksidan av Sony-micen ser fruktansvärt fult ut. Om den sedan låter bra, är en helt annan fråga - men snygg är den definitivt inte... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Claes känns som en designer har designat micken men sedan har någon konstruktör i efterhand bestämt att här ska vi slänga på en kylfläns utan att anpasa designen där efter.

Edit: Känns desutom som en dålig konstruktion där man inför ett vridmoment som skapar instabilitet och även risk för slitage och skador i angrepsytan mellan mick och kyldel.

Redigerat av DivineCo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...